@Kritichar razumno zboris, ali ti ipak ova tvrdnja u slucaju Nijemaca nije tacna. Ako i jedna nacija u Evropi "pati" za dobrim, novim autima to su Nijemci.
To je zemlja odlicnih inzinjera i ljudi sa visokim tehnickim afinitetom. Razlog za rast prosjecne starosti automobila je prije svega slabljenje kupovne moci. Njemacka je dozivjela transformaciju od zemlje sa ponajvisim platama u Evropi (1970ih, 80ih godina) u zemlju sa ogromnim sektorom prosjackih plata.
@Sinapsa Nije Njemacka dozivila transformaciju, nego je sprovela transformaciju plata, odobrivsi masovni dolazak radne snage, koja je oborila zarade.Drugo, ovaj podatak i nije bas tacan.Prave domace Svabe, voze auto do oko pet godina, i poslije mijenjaju, i to vecinom za novo.Turci, Balkanci ostali koji su dosli, ne prate taj trend, i oni voze auta, koja im podizu prosjecnu starost.Doduse i sve vise Svaba uvidja da auta mogu dobro da sluze i poslije pet godina uz redovno odrzavanje.
@Kritichar To je 10% auta starijih od 20 god, a cetiri-pet puta vise auta starih 10-20 godina.. A Svabe sve vise vozaju Skode, Kie, Hyundaije... I njoma su preskupi Mercedesi i BMWi