Zbog takvih debila kao sto si ti dođe mi da glasam za neku srpsku stranku sa bh telekoma pređem na mtel i da paujem karađiću majku mrtvu sto nije pobio sve debile kao sto si ti. Fuj retardu jedan!!! Posereem se i na tebe i na SDA i na sve Izetbehovice jeli ti jasno majmune
Ne moze jedan TRoc rijesiti ovu balavurdiju i tatine sinove... trude se al treba im potpora. TRoc je potpuni pogodak ali treba jos 5 6 komada da se vrte konstantno.
Lako je identifikovati više problematika što se tiče saobraćaja u 18% SDA mahale. 1.) Hrvatska je napravila 1300 km autoputeva. Srbija završava 1000 km autoputeva. Prelepa i Večna Republika Srpska završava 200 km autoputeva. 18% SDA mahale ima najmanje autoputa po glavi stanovnika u Evroaziji. Tallibanske SDA džade su iz turskog vremena, nešto malo iz austrougarskog. 2.) Ako izuzmemo voz koji od Sarailabada do Bihaća putuje više od 8 sati - železnica ne postoji.
3.) Automobili su prastari u 18% SDA mahale. Nikada nije organizovana akcija: odvezi golfa dvojku na otpad i dobijaš popust od 2000 evra na nov automobil. 4.) Tallibanski SDA vozači ne samo da nisu kompetentni vozači, već vožnju ne shvataju kao udoban, ekonomičan, moderan, efikasan i na druge načine dobar i prijatan vid transporta ljudi i robe od tačke A do tačke B, već u vožnju upliću psihopatološke poremećaje kojih ne manjka u 18% SDA mahale
(e baš neću da ti dam da me pretekneš, e baš ću da te preteknem, e baš ne može, e baš ne dam, e baš moraš, e baš sam najbolji/najbrži/najlepši/najbogatiji/član SDA pre tebe, e baš moj babo ima veću patku od tvog, e pa neka svi izginemo ali ne može...). Nije, nažalost, iznenađenje što svakodnevno nekoliko SDA tallibana izgine i ostane sakato na tallibanskim SDA džadama, a retki su dani kada neki SDA talliban ne okrene auto na krov preko šina u Sarailabadu.
Putevi se mogu napraviti, vozni park se može podmladiti, autoškole se mogu popraviti, policija se može reformisati, Sanjin Sefić se može poslati na robiju - ali se teško od nezrelog, neškolovanog i nesposobnog krezavog SDA tallibana može napraviti odgovoran i ozbiljan čovek i pametan vozač. Mahala i kasaba nisu geografski pojmovi - to su stanja duha i glave. Veliki Duško Radović je rekao: "Prava vozačka disciplina nije ko će brže voziti, nego ko će duže voziti."
Lekari trenutno ne znaju ko im glavu nosi, svakodnevno stotine novoobolelih od korone, mnoge pritom paralelno muče i druge bolesti i poremećaji - i sada će ovaj tallibanski SDA ulični trkač da zauzme operacionu salu, dvojicu hirurga, anesteziologa, četiri medicinske sestre i krevet u intenzivnoj nezi umesto da retardiranom SDA tallibanu odmah prislone jastuk na lice i tako pomognu i njemu i njegovoj porodici i čitavom svetu.