Bolje da su okrenuli iz BL prema Mrkonjic gradu, pa dalje na Livno i Split. Imali bi ako nista nesto tranzita prema moru od istočne Hrvatske, Madjarske, Poljske. Ovako prave paralelno sa postojećim autoputom u HR, te će biti osuđen na uglavnom lokalni promet, odnosno tesku neisplativost. Ali tako je kad politika a ne struka odlučuje.
@Cicibann Zasto bi neko iz BiH koristio hrvatski autoput, umesto tog autoputa? Zasto bi prelazio dva puta granicu i cekao guzvu. Zasto bi placao vise, jer cena hrvatske putarine ce biti skuplja od te u BiH.
Zapadni dio RS sa 600 tis uglavnom starih i ogromnim iseljavanjem , koji gravitira Hrvatskoj i EU , a koji se masovno iseljava i past ce na 300 tis ubrzo , nema prevelike ekonomske pa cak ni obiteljske veze za SrBiju , jer se iseljava i iz Srbije u EU , pa ce u BL ionako dolazit preko Hrvatske , Autoput od prijedora do BG ,ogromna kilometraza za par tisuca auta , ciciban ti zeli reci da autoput BL BG nece koristit nitko u tranzitu , tek lokalno
@as83 a majke3 ti koliko košta u Dubaiju kad sve znaš!I gdje nađe Dubaji gdje nema mostova,vijadukata,tunela,gdje građevinska sezona traje 360 dana.Kompletan si idiot,na posmatranje!