Neka JP ceste federacije snime malo dronovoma i poakzu snimke autoputeva i cesta koke au naprabili prema i kroz Tuzlanski kanton. Ah da nisu naprabili jedam metar ceste za 25 godina u najmnogoljudnijem i najrazvijenojem dijelu BiH
@DirektUbrain Takodjer ni zeljeznice nisu napravile ni metar elektrificirane pruge kroz TK niti putuje neki putnicki voz kroz ovaj najmnogoljudniji kanton, a najvise dobiti imaju upravo u TK.
Koridor 5c su po završetku rata dogovorili i izrazili ideju Budimpeštanski gradonačelnik,tadašnji Osječki gradonačelnik Zlatko Kramarić i tadašnji tuzlanski gradonačelnik Selim Bešlagić.. Zašto se izbjegao Tuzlanski kanton???? Zato što sa jedne strane SDA bahlijski fildžan Saraj ratnoprofiterski hajvani gledaju samo na svoje slijepo crijevozvano Sarajlabad a naravno ustašhe hercegovačke da prolazi samo kroz katolička naselja. E u tome je fora, zašto nije..
@alt0rapp iskreno ja u Škutoriju ne idem nikako .. Do Mostara svratim na kahvicu i rahatluk u prelijepi Stari grad i polako nazad kući. Jer ono što dolazi iza Mostara je samo mržnja i fašizam, meni to u životu ne treba pored tako divnih svjetskih destinacija ..
@DirektUbrain Autoput ce uskoro doci do Nemila. Kada autoput dodje do Zepca, pravit ce se dionica duga 55 kilometara do Tuzle. Ovim tempom doci cemo do Zepca za jedno 5-6 godina, a ta dionica do Tuzle ce se praviti bar 7-8 godina. Ocekujte autoput do Tuzle za nekih 15 godina. Zalosno.
@DirektUbrain Gradi se samo ono sto HDZ dozvoli. Prvo od Splita do Medjugorja i od Save do Orasja. Sada se gradi od Mostarskog aerodroma do Medjugorja. Ostalo sto je napravljeno, je napravljeno kolioko smo ih mogli prevariti. Naravno, mogli smo ih prevariti i vise da je bilo volje i znanja bosnjackih politicara. Na zalost smo tu gdje jesmo. Sad se malo pocinje graditi sjeverno od Zenice i juzno od Sarajeva, izgleda postalo nemoguce naci izgovor za negradnju.
@DirektUbrain Ko ima resor finansija taj i gradi, mada dobije i Bakir svoj licni dogovoreni procenat kao i u svemu drugom. Akcize se namjenski trose u izgradnju puteva u Covicevoj Herceg.B. a kad Milorad pocne sa autoputom Beograd Semberija tad ce to postati broj 1. Herojska Krajina ga pusi ponajvise, Tuzla isto tako, ali bitno je da je poglavici Bakiru na Poljinama sve potaman.
TK nece jos dugo biti najmnogoljudniji, u njemu se iz godine u godinu smanjuje broj stanovnika, dok se u SK povecava. 12000 ucenika manje u 7 godina jasno pokazuje kuda TK ide.