@sivikamion12 ne žive krajišnici u dubrovniku niti zagrebu pa da bi tamo išli, ove niskobudžetne avio kompanije će procvjetati dovozeći krajišnike u bihać jer ih ima puno u zapadnim zemljama, ne brigaj ti za naš aerodrom
@takomako bilo bi dobro da si u pravu, ali mislim da fulaš loptu. Najveći broj Krajišnika u EU su uglavnom na nekoliko sati vožnje od USK ( Hr, Slo, A, I, Ch, D ) i vrlo mali broj će odustati od auta. Oni dolaze za Bajram, Božić, Uskrs, NG i mjesec dana godišnjeg. Ko će letjeti preostalih 10 mjeseci? Za niskobudžetne kompanije treba jako dobra frekvencija, veliki i kontinuiran broj putnika, a ako želiš niskobudž. u Bihaću, moraće je sufinancirati lokalna zajednica.
@VOXpopuli2017 Misliš li da za tako nešto Bihać i USK imaju novac? Aerodrom na Uni, rezervoari goriva 20m od rijeke??? Aerodrom na rubu NP??? Ulaganje 2 mil, godišnje, a projekat od 20 narastao na 100 miliona. Direktori JP koji nemaju pojma o avio-saobraćaju i gradnji aerodroma??? Tebi sve ovo izgleda ozbiljno?
To je sve u paketu , viza i let iz Pakistana , direkt u Bihac , jedino tako bi bilo isplativo , Zadar Rijeka Pula Split nemaju letove pola god. , Mostar i Sarajevo imaju par letova , Trebinje i Bihac nisu isplativi , tko ce s migrantima cekat na granici , Niholas Cage , Beyonce ...
@BosniacumLilium Treba praviti aerodrom, ali je ovo potpuno kriva lokacija. Potpuno ce unistiti dio jedane od najljepsih obala Une, i donijeti buku iznad Bihaca. Okolne visoravni bi znatno bolje bile. Ravno, nenaseljeno, sikare. Taj dio obale Une i plodna zemlja koju ce unistiti, vise vrijede i od tog aerodroma i prihoda koji ce ikad ostvariti.