Smijete se Kameruncima, a ni kod nas ljudi ne znaju koristiti pokretne stepenice iako smo ih imali jos krjaem 70-ih godina. I danas mnogi stanu i s obje ruke se uhvate za rukohvate sa strana, a ne znaju da lijevu stranu treba ostaviti za one koji zele brze da prodju (hodaju, a ne voze se)...
@CapCarap
Lijevu stranu ne treba ostaviti za one koji zele brze, za to postoje obicne stepenice. Ja prvi ne dozvoljavam idiotisanje jer nema prostora za "preticanje" na sirini od metra. Ako ti se zuri, idi drugim putem.
@ZutobijeliMacor ne bi ti mogao prezivjeti u vecem gradu. Lijeva se strana uvijek ostavlja za one koji zure, jer se eskalatori ne koriste samo u shopping centrima nego i u metroima, aerodromima etc. gdje ljudi “hvataju” druge linije ili zure na posao i sl.
@CapCarap
Ako ne budes lijen da pogledas video, vidjet ces da grijesis izjavom da je lijeva strana za hodanje:
https://www.youtube.com/watch?v=vbsoO2c7gCM
Jos detalja zasto je to tako mozes da pronadjes u normi EN115-1.
Dugogodisnje iskustvo u prodaji i proizvodnji istih nije mi dalo mira da ne odgovorim na tvoj komentar.
Svako dobro zelim :)
@ZutobijeliMacor
Vidi se da nisi vidio veceg grada tipa Beca i Budimpeste i guzvi kad se ide iz podzemne zeljeznice, kad svi stoje na desnoj strani, a oni koji zure idu lijevom...drzi se ti svoje kasabe, tamo ti ne trebaju ni pokretne stepenice niti se trebas kome sklanjati...
@srgrms Drago mi je vidjeti pismene ljude koji argumentovano nesto govore. To su teorije kao i u svemu. Ako gledas kao autoban, oni kojima se ne zuri idu u desnu traku, a lijevom pretices. Sad, ono glavno, ni tvoja ni moja teorija ne prolazi u ovom problemu kada stane lik i uhvati se s obje ruke za rukohvate... dakle prostor za drugu osobu ostaje zauzet a ide jedna osoba...