Šta to tako gori pod nogama da tunel koji funkcioniše 70 godina sad odjednom treba da se rekonstruiše a ne može se sačekati par godina da bude napravljen novi tunel na koridoru 5 c i da se onda rekoinstruiše ovaj stari i to bez stvaranja gužvi i kolapsa kao u Vranduku? Ako ga uopće treba i rekonstruisati jer će uskoro služiti samo kao lokalni put? Treba skrkati 10-tak miliona km, to je to a najmanjegodinu dana čemo čekati u kolonama u jeku sezone
@sandor1 Stvarno misliš da će A1 proći za par godina tu? Sadašnjim tempom to će biti tek za nekih 10 do 15 godina, a ovaj tunel je bio za rekonstrukciju prije 20 godina. Zadnjih 10 godina je ovaj tunel životno ugrožavajući za sve koji kroz njega prolaze.
Svaki napredak traži žrtvu, pa tako i ova rekonstrukcija. Danas više niko ne spominje Vranduk, a svima se lijepo voziti preko novih mostova i kroz sređen, funkcionalan i siguran tunel.
@sandor1 Zato što je taj tunel ubjedljivo najgori objekat na cijelom putu M-17, od Slavonskog Broda do Opuzena. Voda neprekidno curi, dugo je bio neosvijetljen, zamijeniti asfalt je nemoguće. Opasnost od samoobrušavanja je sve veća. Iako možemo reći da su danas bolji putevi nego prije 1991. (jer ima i 200 km autoputa, poboljšan prolaz preko Karaule, biće put i za Neum, a ima i Blidinje-Posušje) dok je god ovakva Crnaja ipak nemamo 100% pravo na tu tvrdnju,