@RandomLegenda
Nije bitno da li se neko vozio avionom ili ne, već je bitna mogućnost da si povezan sa svijetom. Inače po tvojoj logici mogli bi reći nek se ukinu bicikla, jer ih većina bh građana ionako nema. Bitna je mogućnost i sloboda izbora prevoznog sredstva, pa taman niko nigdje ne otišao. Inače si za čas na nivou srednjeg vijeka u transportom smislu
Nema veze, vi srbalije svakoko idete u Mini Sengen. Imat cete valjda liniju za Beograd. Samo je problem sto tamo ne idete radit, ali otvorit ce Erdogan po Srbiji tvornice, gdje cete ic radit za 300 eura,
@Kantrida Nema veze jarane, i onako ce Croatia Airlines propasti, kao i sve drzavne kompanije. Iz istanbula ides u bilo koji dio svijeta. Iz Zagreba i Beograda, mozes najdalje do Njujorka dobaciti.
Krajnje je vreme da Er Srbija počne sa takozvanim multi sector letovima, na primer: Beograd - Sarailabad - Zagreb - Sarailabad - Beograd i Beograd - Banja Luka - Beč - Banja Luka - Beograd... A tek sa Crnom Gorom šta može da se radi - haos.
@RandomLegenda
to je kao ono, ' ne znam svirat klavir , pa sam evo dobro masala ...sto ce to ikome da zna ...'
komerc, protok ljudi i roba , business sve je to vazno i za one koji ne znaju svirati klavir ....ovo je losa vijest
@BullevarDoboja Sarailabad? U Bangladešu 80 kilometara sjeveroistočno od Dake imaju sela Sarail i Islamabad. I predlažete da se sagradi aerodrom između njih koji će se zvati Sarailabad? Da nije malo predaleko letjeti iz Beograda do tamo pa u Zagreb?
@RandomLegenda Avionska linija izmedju Sarajeva i Zagreba i Sarajeva i Beograda ne treba Sarajevu, nego Beogradu i Zagrebu da usmjeravaju putnike iz BiH ka Beogradu i Zagrebu, tacnije aerodromima tamo.