Jedino je mala hercegovačka tvrtka "Glora prirodna kozmetika" neki biznis sa smiljem napravila jer ta firma od svog smilja stvara novu vrijednost odnosno kozmetičke proizvode, ali to je sve još uvijek na mikro razini. Tko bi mogao na prostoru Hercegovine otkupljivati u većim količinama to smilje odnosno dignuti taj posao na veću razinu te iz sirovine stvoriti novu vrijednost?
Na pamet mi padaju samo Hercegovci Mirko Grbešić (vlasnik Saponia Osijek) i Petar Čorluka (vlasnik Violeta Grude). Nekako mi se čini da bi oni najlakše mogli pokrenuti nekakvu industriju s smiljem. Definitivno imaju kapaciteta, kadrova i financija da osnuju nekakvu kozmetičku kompaniju. Zašto ne bi smilje završilo u nekim deterdžentima koje proizvode saponia i violeta?
L'Occitane en Provence je francuska kozmetička firma koja od svog smilja na Korzici stvara biznis vrijedan 1.3 milijardi €. Dakle, od smilja se može itekao veliki i profitabilan biznis napraviti. Idemo poduzetni Hercegovci, budite hrabri i inovativni, stvorite totalno novu industriju u Hercegovini.
@jotomas4 francuska ima dugu tradiciju. Danas je mozda i bolje zadrzati se na BIO kozmetici sa malim postrojenjima, nego ici u utrku sa mega proizvodjacima. Ljudi se sve vise okrecu prema prirodnom...a ta kozmetika je i puno skuplja. Bolje se bazirati na dva-tri proizvoda al visoke klase nego 20 proizvoda pa se boriti za trxiste medju vec afirmisanim imenima. I to iz neke BiH koja nema tradiciju