U London na kafu za 120 KM povratne karte. Zar nije bolje otici na 1 dan na kafu u Pariz, London, Kopenhagen, nego do Beograda ili Zagreba autobusom, a cijena povratne karte ista
@EuropskaBosna Britanci na nasu zalost i dalje ne postuju nasu bosansku naciju i zahtjevaju nam vizu, ironicno u svemu tome je da do Moskve, Pekinga, pa i Teherana moRemo bez vize ici da kafenisemo, ali za London i Washington zicana ograda ko za Mexikance ;)
@EuropskaBosna Cijena karte za London 120KM bez taxe, a prtljaga skuplja od karte za one koji neznaju. Aerodrom Luton također udaljen 60km od Londona . Ne može Wizz Air sletjeti ni pod razno na Heathrow već na mnogo udaljenije aerodrome na svim destinacijama koje nude koji su low baget.
Nije ba daleko Luton sviju mi, pogotovo ako ideš cugati negdje u sjeverni London.
Možeš i busom Natonal Express, nije posku, a ima i onih lijevih kompanija jos jeftinije.
BH Airlines - pušiona. A tolike priče su pričanje, dolaze Turci, investiraju milijarde... Flaj Bosnia - pušiona. Isto obećavane kule i gradovi, a ovi nisu isplatili plate zaposlenima godinu dana... Sarailabadski aerodrom - ne nalazi se ni na listi 10 najprometnijih aerodroma na teritoriji exYU. I opet se lože krezavi SDA tallibani - a niko ne zna na šta se lože.
Evo ovaj tallibanski SDA imbecil hoće u London na kafu za 60 evra, a uopšte tu ne računa vizu (koja može da košta par stotina evra) i ne računa voz od aerodroma do grada (par desetina evra) pošto Wizz sleće bliže Glazgovu nego Londonu. Da ne računamo cenu smeštaja, hrane i kafe. Teško je opisati svu retardiranost SDA tallibana i toliku frustriranost Beogradom i Zagrebom.
@TataBullevara Jadni krezavi SDA talliban - 2 dana me čeka na Klixu da bi ispalio najgluplju moguću foru na koju se ne bi nasmejala ni deca u obdaništu.
@EuropskaBosna Nije mi jasno ovih 350 lajkova od kojih ni jedan ne odgovori kako ce se vratiti sa kafe. Dosta ovih linija ide jednom do dva puta sedmicno, samo neke tri puta. Znaci ukljuci barem dva nocenja. Pa bila je linija za london pa ko ode, prazni avioni.