Koliko je bilo prijedloga da je pametnije i jeftinije bilo graditi podvodni tunel od mosta, pa se za most odlučilo više iz političkog inata. A sad vidimo da moraju graditi i tunel i most.
@samir.ribic.5 te prijedloge su davali strucnaci poput tebe, glupi ko tocak sa travnickim diplomama, sto turci nisu kopali ispod bosfora kad je jeftinije, hajde ne seri
@gooUser1608208684 Molim, bez vrijeđanja. A Turci su napravili preko Bosfora dva mosta i dva tunela ispod (metro i cestovni). I znate li koliko je koštalo? Most dug 1560 metara je bio 200 miliona tadašnjih dolara što danas vrijedi 1150 miliona dolara. Cestovni tunel jeste nešto skuplji, 1380 miliona dolara, ali je dug 5400 metara. A ideju za tunel je iznio Boženko Jelić, (statički projektant stadiona Poljud), čija je diploma mnogo starija od sva tri travnička univerziteta.