Što je najgore, ne gradi se Sarajevu. Ono što se gradi nisu pare od akciza. Najviše koristi od auto puta do Zenice ima Zenica i gradovi uz cestu. Gradi se hercegovina...najviše.
Nije valjao Beograd i sta sad... Imamo to sto imamo! dobro se sjecam onog vremena kako se pricalo kad razvalimo Jugoslaviju kako ce sve procvjetat i evo Bgm je dobro procvjetalo. Nema sta uvenulo sve zivo.
Poslovni subjekti u vlasništvu FBIH prijavljuju u Kantonu Sarajevo oko 2.5 mlrd. km prihoda, a u TK možda 250 mil. km. Ogromna je centraliziranost u KS. Sve živo je skoncentrirano u Sarajevu koje od toga ima velike benefite što se vidi i po demografskom rastu jer KS ima danas 427.000 osiguranika, a 2010. 413.000. TK je pak sa 445.000 osiguranika pao na 407.000 u 10 godina.
Klasicna kompleksaska izjava provincijalaca. Pa ko vam je kriv sto ne gradite. Sami imate kanton novac i gradite. Najlakse kriviti uspjesnije to jest Sarajevo
Frontalni udari pešadije na pešadiju i uskakanje u neprijateljski rov sa nožem u zubima i bombom u ruci je stvar prve polovine 20. veka. Živimo u 21. veku. Autoputevi, železnica, aerodromi, atmosfera... To su važne stvari. Sve veći broj Tuzlaka sve jače oseća sve veću bliskost sa Beogradom i Novim Sadom. Nije to slučajno, a nije ni problem. Problem nastaje upravo sada - kada Tuzlaci počnu da osećaju animozitet prema Sarajevu.
Bošnjački političari su sve javne resurse odnosno državne firme strpali u Sarajevo, a slično su napravili i hr. političari u FBiH koji su sve javne resurse skoncentrirali u Mostaru. Nama npr. u ZHŽ to ne smeta jer rastemo na privatluku. Mi u ZHŽ imamo jači izvoz i uvoz od HNŽ iako u HNŽ živi duplo više ljudi. Zanimljivo, ZHŽ ima i rast osiguranika dok Mostar kao centar uhljeba u Hercegovini ima smanjenje osiguranika i slabije prosperira od javnih resursa. nego npr. Sarajevo.
Moraju izdvajat kad ih se pola doselilo u Sarajevo pa kad vikendom krenu za Tuzlu,Lukavac,Zivinice itd da prije pobjegnu iz KS Sarajeva da mogu da Pljuju po Sarajevu
Dok se izmiri HDZ pa onda SDA tj, Sarajevski begovat i Mostarski dom, podmire nacionalizmi istih onda za one koji najvise izdvajaju i kojima najvise treba ostaje crkavica. Pravimo autoput prema moru, ulazuci u Hrvatski turizam, dok nasa privreda konkretno u TK treba da zivi ko u 19 vijeku....ko sirocad
Nedret Kikanovic LEVAT! Admir Cavalic LEVAT! Kadrija Hodzic nit mirise nit smrdi.OVA ' ZAOBILAZNICA ' je levatski SDA projekat.Pogledajmo rutu! RUTE TREBA DA SU PREMA BRCKOM( LUKA ) I PREMA BEOGRADU.Sve ostalo je obogacivanje ljaksafonera kroz prodaju privatnog zemljista.Za one koji misle da su ufatili zeca za jajca, samo da kazem POGLEDAJTE gdje zavrsava ta SDA ruta! Ima do Sarajeva vise od pola puta!Bolje rekonstrukcija...i put za Brcko i BG.
I jos ovo da ne ZABORAVIMO, da je TUZLA među prvima izasla na MEGDAN srpskom ludilu devedesetih. Dok se u Sarajevu mahalo TITINIM slikama uz povike necemo rata 'komunjarska' Tuzla i citav TK-i su prvi izasli na Majevicu i ostale kljucne TACKE da zaustave AGRESORE iz Bijeljine, Lopara itd. Ja kao suprotna politicka opcija odajem priznanje TUZLANSKOM KANTONU STO SU NA VRIJEME PREDVIDJELI OPASNOST, ZA RAZLIKU OD SARAJLIJA...
Izgleda da ovdje ljudi ne kontaju ili ne zele da kontaju, ovi putevi o kojima se govori su u nadleznosti FBIH ne moze ih po zakonu kanton raditi, a pare idu u kamenjar hercegovacki...neka samo izmjene zakon da kanton sam sebi moze praviti cestu...