U Hercegovinu dolaze najjači izvođači raznih glazbenih žanrova, pa tako i cajkaši. Etikete prema onima koji slušaju narodnjake su mi smiješne jer je folk glazbeni izričaj izrastao u nekakvu jedinu stabilnu glazbenu industriju na ovim prostorima. YouTube je najbolje mjerilo tko je koliko popularan. Na YouTube glazbenici iz Srbije imaju stotine milijuna pregleda kao i npr. bošnjački glazbenici Buba ili Jala Brat jer koketiraju s tzv. folkom. U tome većina mlađarije danas uživa.
Uglavnom, nitko nikome ništa ne može nametnuti danas, ljudi slušaju što ih opušta i bolje socijalizira. Poduzetnici puštaju glazbu u klubovima koja im donosi profit i to je tržište. Danas nitko nikome ne brani da otvori klub i pušta glazbu po svom guštu ili tzv. urbanu glazbu te ima YouTube ili TV kanal s tzv. klasičnom glazbom, ali nema takvih puno na tržištu jer znaju da su osuđeni na propast od dosade.