e bekani glupi muslimanski srbski hrvatski....za ovo se ratovalo , da ne bude Zastava 101 konkurent passatu, da ne bude Hidrogradnja konkurent Strabagu....Soko Eurofajteru,....a vi se i dalje ruzno furajte ....mi vise nemamo nase domace banke...sjednu bankari i kazu sad je naknada 5 KM i sta ces ??? bekani glupi ahahahahhahh
Zastava i Yugo najgora auto u svijetu bila i ti stvarno misliš da su bila konkurencija VW? Da li stvarno mislis da Soko Mig moze da se poredi sa eurofajterom?
polako ,...uzimali su trziste,,,,gledaj umri muski Yugo ....tako to ide , nisu ni VW u pocetku bili savrseni....uglavnom pogledaj u kuci sta jos imas domace proizvodnje a uzmi sliku iz 1970 ili 1980 ...ni case vise mi ne proizvodimo
@gorebujrumdoleselam Druže, propuštaš poentu. Možda su bili najgori ali ogromna većina svijeta ne može sebi priuštiti VW. Taj Jugo ili Zastavu su potencijalno imali prolaz u mnogim siromašnijim državama. Isto i za avione i ostalu vojnu opremu
zakacio se retard za Yuga kao auta , ja govorim globalno , ponajvise o autonomnom bankarskom sektoru....sto i jeste cilj novac = moc...a sad da nabrajam brane po svijetu sto je pravila Hidrogradnja ili transformatore sto je Energoinvest pravio i dalekovode pa pola Afrike umrezio , ili GP Put sto je prvu asfaltnu bazu u Najrobiju napravio ....poenta ...gospoda sada robovi
bekane da imalo znas ista o ekonomiji znao bi da bi te firme same od sebe propale kao sto i jesu i one su uzrokovale raspad drzave, ulaganje bez ikakvog pokrića, osim vjerovatno enwrgoinvesta
Zastava da bude konkurent Passatu. Pa jel vi uopce imate mozga. Pa Zastava je sva auta pravila po licenci FIAT-a. Jedno od najgorih auta u povijesti, to govore Europljani i Amerikanci. Gore i od mnogih istocnih auta. Cijeli istocni blok ne bi mogao napravit normalno auto, da im FIAT nije dao neka osnovna rijesenja. SOKO da bude konkurent Eurofajteru. Pa jel vi uopce znate sta je bio SOKO. Tamo su se samo sklapali avioni i helikopteri, opet po licenci.
Ti si jadnice prespavao zadnjih 30 godina. Nadji nekog nek ti isprica o srpskohrvatskoj agresiji na BiH. Imas pun internet srpskih i hrvatskoih zlodjela, imas debele dosije u Hagu srpskih i hrvatskih genocida, zlocina, presuda za svoja nedjela. Zato nema, zbog njih nema Yuga, Hidrogradnja, Sokola, Energoinvesta itd... a NE zbog Bosnjaka koje su htjeli da istrijebe
Vidi ovog što pominje Muslimane. Zaboravio si u tekstu Bošnjake, pravoslavce i katolike. Tipični FGRovac kojem su isprali mozak da bi krntija mogla biti konkurent Passatu. Nema šta, da nije bilo rata danas bi reperi snimali videa gdje voze Zastavu.
Zato su i postavili ovaj članak, jer su znali da će yugobaliya se javiti i to znači više klikova
Ne budi smijesan, proizvodili KOPIJU Fiata i to da bude konkurencija VWu i ostalima.
Bolan, u Jugi se proizvodilo jeftino zato sto rajs nije imala ni blizu mogucnost da zaradi za svjetske stvari, pa se smirivali fus dimacom proizvodnjom. Juga je ekonomski bila rupa.
@Ananas123 Da taj "dobri" Zapad nije finansijskim injekcijama napumpao vaše nacionalističke stranke s ciljem da razderete državu, ne bi do rata ni došlo. Ali vi ste htjeli nacionalne torove po što - po to, pa ste i dobili i usput ste platili i cijenu. Neko je bio spreman a neko još spremniji. Poslije njanjanja nema kajanja. A dobili ste svi banana državice u kojima vam je maksimalan domet da budete "uslužna djelatnost" onim pravim GAZDAMA.
Bolje i 5 KM nego da ti propadne sva uštedjevina , koliko je ljudi samo ostalo bez ijednog dinara.I ne lupetaj mogli su samo biti konkurencija trabantu
Ispustas iz vida jednu bitnu stvar. 70 i neke, Stojadin kostao oko 2100 dolara, a mogli su ga priustiti samo vise rangirani cinovnici. Generalni direktor Prehrane i prometa iz Tuzle, preduzeca koje je imalo skoro 3000 radnika, vozio je Skodu koja je imala gepek naprijed. U to vrijeme, zidari iz Njemacke dovozili su auta o kojima se moglo samo sanjati. I do rata je bila takva situacija, na sve strane Stojadini, Yuge, Pezejci, Varburzi...
@gorebujrumdoleselam Švabe su VW bubu prodavali skoro 65 godina. A i to su "drpili" od Tatre (protiv koje su na kraju i izgubili sudski spor). Ali su ljudi obrali lovu. Hoćeš kazati da je jedna buba bolja od stojadina? Nemoj me nasmijavati... Kec je za svoje vrijeme bio solidan automobil.
Kakva Hidrogradnja pa zar niste culi da je u malim firmama buducnost,ta direktiva dolazi iz europe.Valjda da ih sklone lakse kad zasmetaju.Cuj male firme su buducnost.
Svi ovi pokatoliceni Serbi, lazni Hrvati, sto laju na bivsu drzavu i na Zastavina auta, neka se sjete, ili neka pitaju starije, kakva je tad bila Skoda. Od mog babe Skoda 105 L nije mogla ljeti ni do sela da ode, a da ne prokuva. Zastava je za nju bila ZMAJ. Mi smo se u Zastavama smijali Cehoslovacima u Skodama, kad su isli na more, i masovno stajali pokraj puta, kad im prokuvaju. A pogledajte danas gdje je Skoda. Dacia isto tako.
@Spunk001 Meni je zadovoljstvo čitati tvoje kmečanje jer je prošlo vrijeme komunjarica i da i ti živiš u toj istoj državi. Sad ako mi odgovoriš da si otišao i ne živiš više tu, što živiš onda na zlom zapadu hinjo dvolična?
Mirsudin,pričao mi djed....krenuli na more...neka 88 godina...kad već spominjes prokuhavanje....
88 godina negdje.....ide se na more....te godine rekordne temperature bile išlo se nekom zaobilaznicom dole kroz hercegovinu,sve zakuhalo,skode prve,zakuhali mercedesi,kauvali i golfovi novi tada dvojke,kečevi,kuha sve...varburzi...zastave....sve stoji kraj puta i bubaju u aute...a moj djed....lroz gustu prašinu se probija sa svojim moskvićem,čudom se svi ne mogu načuditi toj ruskoj mašini
kanta bez šasije, vidiš ga ispred sebe a on sav usukan na jednu stranu. prodavo se samo zato što si na jedno uvozno strano auto imo visinu carine za još jedno. drugim riječima i državi si kupio jedno.
Da moskić nisu uništili rusi privatizacijom nakon raspada ssr...sad bi bili izdrzljiviji od tojote i golfa.
Pricao mi rodjak,radi kao inzinjer motora sa unutarnjim sagorjevanjem,radi za tojotu u kanadi...kaze tajna neunistivnosti ruskog moskivica je u tome sto je ta kompanija prvotno pravila motore za tenkove,pa nakon rata poceli praviti za auta,samo smanjene.Ti auti su trošili isto goriva-bili natvoreni sa 100 kila ili sa 500,zbog tenkovskog obrtnog momenta-nigdje stajali nisu.
...eh,hajd ti to objasni nekome ko je decenijama bio zatupljivan komunizmom sa onog jednog jedinog TV programa...komunjare i dan danas misle da su bili velesila u svemu i da je Zapad kriv za raspad drzave jer su bili ljubomorni na njihov napredak i tehnologiju HAAHAHAHHAHAHAH...zatpljivali i lagali narod,a drzava se davila u dugovima...ali to su normalne stvari u diktatorskim komunistickim rezimima...i Sjeverna Koreja je u finalu SP u fudbalu raturila SAD sa 5:0,tako tvrdi njihova TV :D
@Ananas123 Dok su "komunjarice" vladale, svi su bili zaposleni, bilo je besplatno školstvo i zdravstvo, infrastruktura moderna a kriminala nije bilo ni u tragovima. Kako su tvoje "demokrate" došle, nisu u stanju da okreče ono što su od "komunjarica" naslijedili. Školstvo se raspalo, industrija rasprodana, nezaposlenost u vrhuncu slave! Osim par privatnika koji uzimaju ugovore od države, ostali su u bankrotu dok tvoja djeca idu šlaufom da peru rektume penzionerima iz EU.
nije zato vec zato sto su srbi pogan civilizacije, ljudski otprdci i krvoloci i sto sa njima niko ne moze zivjeti, eto sto se ratovalo, jugoslavija je mogla uspjest jedino da se srbija otcijepila a ostali da su ostali.
Ratovali smo da se otresemo vas balkanaca , sad Rimac kupuje Bugati i Njemcima pamet prodaje , a da i dan danas Srbi i jugonostalgicari ne koce Hrvatsku bili bi kso Slovenija , tu jos treba spomeniti i bosnjake u utrobi , koji se pale na Pakistan