Mozda si u pravu, ali ako SDA ne valja, ne znaci da ovaj tip sto je zaduzen za ovo, valja i da je strucan, kompetentan i posten. Cak naprotiv, jeste napredak sa Gras sadake do ovih poljskih Stadler kanti designa 2005 godine, medjutim zapadni gradovi su vec 15 godina unaprijed otisli. Alstom je Tito za Stadlera, pogotovo poljskog, da ne govorim da se na zapadu potpuno uvode elektricni autobusi. Izbacuju dizelase potpuno.
Kupio se brazilski Golf VII ili Golf VI, za lovu njemackog Golfa VIII. Jeste Golf VI ili VII bolji od dvojke, medjutim ako se plati VIII onda se valjda ocekuje VIII. A svi su bolji od dvojke, samo sa dvojkom je bila sadaka, a sa ovima ide i kredit nekoliko desetina miliona eura sa tendencijom stotina miliona eura kredita.
Da budem prvi u otkrivanju afere.
Kad Šteta i pogani SDP nabavljaju jedan tramvaj košta 2.27 miliona eura.
Kad normalne države nabavljaju onda je to uvijek ispod 2 miliona eura.
Krakow je nabavio iste ove Stadler Tango tramvaje SA REZERVNIM DIJELOVIMA po cijeni 1.95 miliona eura. Plus je kod njihovih veći kapacitet putnika.
Češki grad Ostrava je ove iste plaćao po 1.05 miliona eura duplo jeftinije.
AFERA U NAJAVI
https:// second.wiki/wiki/dpo_nova