A zašto je srediti cestu M4.2 koja povezuje ta tri grada, i dužine je 61 km, 16.18 miliona maraka po kilometru, katran treba a ne kokain za asfalt, idioti
Vjerovatno dobar dio ide novom trasom, exproprijacija (fino oduzimanje) zemlje, projekat, dozvole, saglasnosti, studije, nasipi, drenaže, nadzor, signalizacija, itd. Kad to sve sabereš, pitanje je jel dosta i tih 500 mil.
Tako u Zivinicama ' prave ' trasu, pored postojece...Na ' operatvne troskove ' odlazi 80% novca.POGLEDATI TRASU PUTA I SVE CE VAM BITI JASNO! Neko zeli prodaT njivetine svoje.
Ti si idiot . Ne znaš ti od toga ništa brza cesta se radi potpuno na novoj trasi a krajina je brdovita , koliko tu treba nasipa , mostova , pozida cak je planiran i dio tunela a da ne govorim uzimanje zemlje od privatni vlasnika . A to sve košta a ti spominjes Katran .
Velik dio trase prelazi preko privatne zemlje. Uglavnom preko brda. Sve to kosta a ta cesta je prijeko potrebna. Jedino je problem sto od toga nema nista niti ce se to zavrsiti u narednih 20 godina