U članku stoji: "...1.100 trkača kompanija iz različitih industrija"???!!! Tja, šta reći... kritikovati ili žaliti autora što ne zna razliku između uslužnih djelatnosti i industrije, jer ovi ljudi NIŠTA ne stvaraju, nikakvu "dodanu vrijednost" poslovima kojima se bave!!! Oni su iz oblasti banaka, osiguranja, savjetodavnih kompanija, mobilnih operatera itd. Oni su grane koje bh građanima uzimaju novac i od toga se finansiraju,
i nisu oni industrija koja npr stvara hranu, namještaj, vozove, torbe itd. znači ništa korisno ovi ljudi ne stvaraju za čovjeka! Nadalje, svaka fotografija ovog članka je pomno napravljena i odabrana da promoviše učesnike, jer na svakoj se trudilo da se vidi puno ime firme, a ljudi kao takvi nisu pri tome bitni.
A to da ljudi ovim likovima nisu bitni, čak ni sopstvene kolege, nego rezultati i samo rezultati (indoktrinirani kroz firme u kojima rade) najbolje pokazuje plakat kojeg drže spodobe na foto 36 i na kojem stoji: "Dženana, trči kao da moraš stići plan". Ta rečenica krije toliko hladnoće i nehumanosti, bezosjećajnosti i fokusiranosti isključivo na rezultat da me hvata jeza ko sve živi u ovoj državi, a evo nije političar! FUJ!!!
Prikaži sve komentare (28)