Dajte, koga zanima bezbjednost saobraćaja. Radari su najisplatniji izum od agine trećine do PDV-a. Na najgore ceste u Evropi stavili najmodernije radare, koji se isplate za nekoliko mjeseci. Ograničenja su ista danas kada vozimo (uglavnom) bezbjednija auta, kao kada smo vozili fiće, trabante, škode i juge. U Hrvatskoj je dopuštena brzina 90, u Austriji 100.
A najgore je što ne možete povećati brzinu ni kilometar preko ograničenja prilikom preticanja, što je opasno. Ako imate BMW, mogućnost ubrzanja, cilj vam je da što manje vremena provedete u preticanju, ali vi morate paziti da brzina bude manja od dozvoljene. Sad zamislite, ako se vozilo, koje pretičete, kreće 70 km/h, a vi imate pravo da ga preteknete.
pa neki dan sam u zepcu dobio kaznu, nabio se uhljeb sa tronoscem 100 metara prije stacionarnog radara i stao 5 metara iza znaka ogranicenje 60, ja preticao auto gdje je i dozvoljeno preticanje i bukvalno morao kociti prilikom preticanja da me ne snimi radar i opet mi dodje kazna da sam vozio 71kmph