Marketing je babo svega.
Sa ovim se raja vjerovatno nece sloziti ali to je moje misljenje. Da su ovi umjetnici ista vrijedili vec u njihovo doba bi bili bogatasi a ne prosjaci, cast pojedinicima koji su bili i tada cjenjeni i dobro zivjeli. Ali velika vecina je poslije smrti dozivjela popularnost upravo zbog marketinga.
Ova slika ne vrijedi ni da se pogleda jer je realno bezveze.
@zato sto te ostavlja ravnodusnog i izaziva smijeh da ovako nesto moze kostati 30 miliona eura. A ovakve crteze prave ucenici u osnovnoj skoli.
Ako ovo vrijedi 30 miliona onda djela kipara Corradini-a vrijede milijarde.
Ne mozes bolan tako, “meni se ne svidja, mene ostavlja ravnodusnim pa je bezveze i ne vrijedi pišljiva bobka”. Moras znati objasniti zasto mislis da je ova slika nema vrijednost. A da bi to znao, moras znati mnogo o tehnikama slikarstva, o historiji umjetnosti itd.
@anynomaus nigdje nije napisano da mi se svidja ili ne svidja. Druga stvar, u svijetu postoje kriticari umjetnosti, pravi posao (zapanjujuce 😧), koji daju komentare sto znaci da se umjetnost moze svidjati ili ne svidjati i imati ili nemati vrijednost.
Ova slika ima vrijednost zbog marketinga i medijske fame oko Van Gogha pa zbog toga se na nju gleda blagonaklono. Trece, povijest umjetnosti sam imal kao predmet na univerzitetu pa sam upoznat sa djelima “umjetnika”.