Mislim da su mu Amerikanci došli glave, kapacitetom postao je zanimljiviji od svih konfiguracija B-747. No, interes aviokompanija se okrenuo ka ekonomičnosti i smanjenju broja putnika po zrakoplovu u odnosu na B-747 i A 380. Time je izgubljeno tržište SAD-a, a razvoj se nastavio isključivo na dvomotornim letjelicama. Airbus sada gubi utrku na udobnosti letjelica. U trup zrakoplova svi pokušavaju nagurati što više stoke, pardon putnika i zato su svi u letjelici zgrčenih nogu.
To da li ćeš ti u ekonomskoj klasi biti zgrčenih nogu i da li ćeš u biznis klasi moći sedište da razvučeš u 180 stepeni zavisi od aviokompanije, a ne od modela aviona i proizvođača aviona.
Upravo tako, ja i nisam napisao da to rade proizvođači, već svi. A i to je jedan od razloga da avioprijevoznici ne traže letjelice tipa B 747 ili A 380, kada trpaju više putnika u manji trup.
Prikaži sve komentare (26)