Tuzno je sto uopste nema autoputa Tuzla - Sarajevo, nama je vaznije da se gradi autoput Sarajevo Beograd nego da se najveci kanton u BiH poveze brzom cestom sa glavnim gradom.
Kod izgradnje autoputeva i ostale saobraćajne infrastrukture je tajming jako bitan, ako ne i najbitniji faktor. Takozvana BIH je 1991. imala skoro 4.5 miliona stanovnika - bilo je rentabilno praviti puteve. Sad je u takozvanoj BIH ostalo manje od 1.5 miliona SDA tallibana - nema tu saobraćaja da bi izgradnja autoputa bila rentabilna.
Drugo, Srbija i Hrvatska završavaju nacionalne mreže autoputeva - takozvana BIH nema nikakav značaj što se tiče tranzita pored autoputeva BG - ZG, ZG - Dubrovnik i BG - Bar u Crnoj Gori.
U jednu ruku jeste bitno (i trebalo biti izgradjeno do sada). Ipak, danas je puno bitnije povezati TZ sa Vc. Nazalost, ne radi se ni na jendom ni na drugom projektu.
ZNAJU SVI DA JE KLADANJ KAZNJEN OD STRANE bakira I fadila respiratora ZABRANOM ULAGANJA POSTO KRIMINALNA sda U KLADNJU NEMA STA TRAZITI. USKORO PREUZIMAMO I FEDERACIJU PA CE BITI I PUTEVA. PDA POKRET DEMOKRATSKE AKCIJE DR SCI MIRSAD KUKIC CUVENI I LEGENDARNI MIRSO KUKO
Nije kladanj jedina opcina gdje su vares drvar bos petrovac itd odakle se najvise sume izvuce u te bogate kantone a spomenute opcine nemaju asfalta na opcinskom parkiralistu
Kod izgradnje autoputeva i ostale saobraćajne infrastrukture je tajming jako bitan, ako ne i najbitniji faktor. Takozvana BIH je 1991. imala skoro 4.5 miliona stanovnika - bilo je rentabilno praviti puteve. Sad je u takozvanoj BIH ostalo manje od 1.5 miliona SDA tallibana - nema tu saobraćaja da bi izgradnja autoputa bila rentabilna
Prije ce se povezati Tuzla sa Beogradom. Most na Savi je skoro zavrsen i do Bijeljine ce brzo stici. Onda ce nastati problemi prvo u Brckom kasnije u Federaciji.