audi gt etron top, najbolji audi ikad itd - performanse kao tesla model s prije 8 god. vw jeste u evropi 2021 prodao više auta nego tesla ali duplo manje globalno. a sad tesla ima najveću fabriku auta u evropi.
nije kvadratnih metara broj koji kaže kolika je fabrika nego broj proizvedenih auta. tesla u punom kapacitetu će proizvoditi preko milion auta godišnje što je naspram vw-ovih 700.000 oko 50% više.
Opet netacno!!!
WOB je proizvep tih 700.000 u godinama korone i problemima sa poluprovpdnicima, ali ne bitno, recimo da i ne mogu vise. Gogafactory Berlin ima proizvodni kapacitet od 500.000 godisnje…
I poredis fabriku nastalu prije par dana sa onom od prije 100 god…
Za 10 god Tesla ce biti kao sad Fiat…
pazi 'vako, berlin je i veći i moderniji od shangaia gdje je trenutno tempo oko 1,1 milion godišnje. znam da je tesla 'rekao' 500.000 ali realno, to su priče za fanboys njemačkih marki da se ne prepadaju. 1,2-1,5 miliona je realna cifra. vw u volfsburgu hoće da pravi novu fabriku za el-auta jer ta 100 god stara ne valja. a i nešto u zadnje vrijeme je stalno zatvaraju.
Ne zatvaraju, nego uvode nesto sto se zove skraceno radno vrijeme, a radnicima i dalje daju cijelu platu… A razlog je korona, poluprovodnici - problem koji imaju svi, a sada i Ukrajina… S druge strane, praviti auta u Njemackoj je malo skuplje nego u Kini, Meksiku itd. I da prave novi pogon za Trinitya, Emden isto prelazi na e-auta, zato Pasat ode u Skodu, Zwickau je vec u potpunosti prebacen na e-auta. Ali e-auta nisu buducnost!!!
interesantno kako su svi pogođeni koronom, poluprovodnicima, nedostatkom dijelova osim tesle i kineza na struju. xpang uduplo, nio uduplo, byd u nebesa. nagni se i uživaj ove 2 god što dolaze, biće interesantno. struja nije budućnost, u pravu si. struja je uveliko sadašnjost.
A da ne spominjemo ko će imati koliko kapaciteta baterija. kako ono, vw gradi 6 fabrika kapaciteta 40-60 GWh u evropi a tesla u berlinu do pola već završio svoj pogon od 1 TWh. to je 3-4 x više???? 🤭🤭
žao mi što bandu nisu pozatvarali a firmu iscijepali i rasprodali nakon dieselgate-a ali ovo sa strujom će im doći glave, dugovi su ogromni a i dolazeća zaduživanja, na el autima ne zarađuju. ubiću se vinom kad vw počnu pravo cijepati, bugattija nekako ne računam.