Preferiram da to sve uradim od kuce.. trebaju sve komunalne sluzbe imati mogucnost online placanja i to je to. Mada je sustinski moguce kroz mobilno/internet bankarstvo bez da ove sluzbe razvijaju ikakav servis.
pa imaš mogućnost,u banci lijepo kažeš želiš mobilno bankarstvo i sve plaćaš mobitelom preko svog računa...al jok valja 5KM mjesečno za to banci dati,a nekontaju ljudi da je tako jedna transakcija 0,30KM
za korisnike do 50 se slazem, ali treba da znas da je vecina platisa 50 + godina. tako da je za sada nuzno imati ovakve centre, mada bi bolja opcina bila sve to u poste prebaciti i osigurati da bude bez provizije. ugradu je oko 37 poslovnica poste, tako da bi se to lakse moglo na jednom mjestu sve rijesiti
SVI imaju tu mogucnost. Naravno, ne moze neko prestar sad nauciti te stvari, i za njih mogu ostati salteri jos 10-15 godina, ali za ostale nema pametnije odluke nego poceti koristiti mobilno/internet bankarstvo i zavrsiti sve uz jutarnju kaficu ili kako vec ko voli poceti jutro. Licno nisam saltera vidio par godina, i super mi je tako.
Zaboravljas cinjenicu da je vise od 60% naseg stanovnistva digitalno nepismeno. Penzioneri i dalje ne znaju da podizu novac na bankomatu, a ne da placaju mobilnim bankarstvom. Pri tome, uplate preko mobilnog ili elektronskog cesto znaju da ne prodju.
Pozdravljam ovo jer mislim da je jako dobra incijativa za cjelokupno lokalno stanovnistvo.
Nepismenost je izbor, vecina ljudi NECE da nauci. I opet kazem, ne moraju se odmah ukinuti salteri, ali za 15-20 godina definitivno treba doci u taj stadij. Svi mladji od 60, ako to zele, mogu nauciti, svi nosaju mobitele.
A za uspjeh transakcija se ne mogu sloziti, radim u banci i znam vrlo dobro da je neuspjeh u obradi transakcije vrlo, vrlo rijetka stvar, puno cesce je problem kod klijenta koji nesto pogrijesi.
NewName2
E čuj? A zaboravljaš da je velika većina stanovnika neobrazovana, pa i nepismena, trebaće mnogo godina kako bi stigli na nivo online plaćanja.