Imam pitanje: Danas kada više nema benzina od 86 oktana, kako se vlasnici fiće snalaze, pošto sam čitao da se od benzina većeg oktanskog broja njegov motor pregrijava?
Postoje aditivi za konverziju goriva; a druga je mogućnost da se dorade sjedišta ventila u glavi motora, odnosno da se ubace čelične košuljice za sjedišta ventila i koristi se sadašnji benzin. Drago rješenje je bolje; međutim, mislim da konverzija glave motora košta i trebalo bi naći znalca da to uradi.
@ankebut ne lupetaj,kad sam procitao kosuljice sjedista ventila,znam da nemas pojma o cemu pises,nego si znanje pobrao na nekom debilnom forumu hahaha,daj sliku da vidim kako izgleda kosuljica ventila.
sjedista ventila se prave od gize ili berilijum bronze(druga verzija je skupa i koristi se samo na trkacim automobilima)nije problem u sjedistima,vec u ventilima i materijalu od kojeg su izradjeni.