I svugdje u svijetu autobus ima prednost da se uključi a samo kod nas levat iza opali po gasu jer tobože zakasnit će 3 minute na kafu jer je kilometar morao iza njega voziti pa ga zaobići
Zbog duzine vozila, u tom slucaju bi udario sa strane vozilo. Vozila javnoh prevoza imaju prednost da se ukljuce u saobracaj sa prosirenja/stajalista i shodno tome su vozaci duzni da propuste vozilo, a ne da sviraju jer se ono zeli ukljuciti u saobracaj.
Sto puta sam jedva izbjegao udes sa seljackim vozacima autobusa u Sarajevu. Nisu culi za retrovizor, likovi se ukljucuju sa i iz autobuskog stajalista ko da su jedini na cesti. Plus ne znaju ni uci na stajaliste, zauzmu i stajaliste i susjednu traku kojom se drugi voze pa ljudi moraju manevre izvodit i bjezat u sredisnju traku.
Kad vidis autobus na stajalistu moras usporiti, jer ocekujes da se moze ukljuciti. Ako vidis i zmigavac onda se moras zaustaviti. Sta tu nije jasno? Svugdje u svijetu je tako.