Malo pravila iscitati. RB je prekoracio budzet za 1,86 M usd, sto je manje od 5% ukupnog budzeta i prekrsaj kao takav se smatra „manjim“ prekrsajem. Mislim da je kazna dovoljno velika. Ako smatras da je 2 M USD dovoljno da utice na titulu, onda definitivno ne pratis F1. Jedno ozbiljnije razbijanje bolida moze toliko kostati.
@umiremnarate A ti misliš da nije puno prekoračiti 2 mil. dolara. Pročitaj izjavu Matije Binotta, koji je to lijepo objasnio: za te pare smo mogli napraviti jedan dobar update na autu. Mogao ga je napraviti npr. i Mercedes i tako ostvariti bolji rezultat a znamo kako je knap bilo na kraju sezone. I uz sve to su još Red Bullu poklonili pobjedu u zadnjoj utrci. Sve u svemu, Max je sigurno najbrži vozač današnjice ali su titulu dobili na duplu prevaru i tu je kraj priče.
I sjeti se samo utrke u Brazilu. Na kraju kvalifikacija je ustanovljeno da razmak na Hamiltonovom zadnjem krilu odstupa za 0.2 mm, to je toliko malo da mu apsolutno ništa nije značilo. Ali je ipak diskvalifikovan i poslan na kraj grida. Jer kako je FIA rekla, pravila su pravila i nema veze kako i koliko ih kršiš.
@DamirS prestani cmizdriti. Da Bottas ne skri Maxa u Madjarskoj, da mu nije pukla guma dok je vodio trku Lewis ne bi ni bio u konkurenciji za titulu. Tako ne bali, Lewis je tudjom nesrecom dosao da se uopste bori za titulu. Statistika na kraju sezone sve govori.
@DamirS 2 M u sportu kakav je F1 je ono sto je 200 maraka meni i tebi. Iskoristili na update vjerovatno jesu, dobili kaznu isto kao sto je i hamilton dobio kaznu zbog razmaka na DRS sistemu. Ali prinjera radi samo, mercedes je 2020 potrosio 324 M na razvoj. Jel vise fer potrositi 2 M vise, ili 200 M vise od nekog prosjecnog tima, s aspekta fer takmicenja?
Mislim ne podrzavam uopste. Pravila su pravila, ali smatram da su korektno kaznjeni. Tih dva miliona je suma sumarum za taj sport nista. Uzmi u obzir samo koliko transport bolida, tima i logistike iz Brazila u Abu Dhabi kosta. Opravdavam kaznu cisto kao nauk ostalim timovima da se to malo vise u obzir mora uzeti