Da se ne zavaravamo, nece ni zaobilaznica u Konjicu niti VC biti zavrsen do 2028. Onako realno je da bi se Bradina-Konjic moglo izgraditi do 2030, a dalje gradnja ispod Prenja ode prema 2040 i dalje.
To je ok. Ako hocemo brze onda ce ista dionica vise kostati jer ti treba vise ljudi, masina itd. Jedini nacin da to finansiramo je da se digne akciza na gorivo ili da se povecaju porezi poput PDV i sl. To nece naravno niko. Ne mozemo se mi porediti s Norveskom i drzavama koje imaju prirodne resurse ili sa drzavama koje imaju 10x vise stanovnika ili 10x jaci BDP. Ovo je max brate.
Koliko sam čuo, Bradina-Ovčari bi bila apsolutno posljednja dionica, izgrađena nakon tunela Prenj, ako bi uopšte bila izgrađena. 15 mostova ukupne dužine skoro pet kilometara i 5 tunela ukupne dužine 3 kilometra, uz visinsku razliku 400 metara toliki su poduhvata gređevinski i finansijski da se i ne spominju.