Isto je bilo kada su telefoni presli sa tipki na touch, pa sada niko vise ne nosi telefone sa tipkama, niti prica o njima. Isto ce biti za 5-10 godina u autima. a mogucnosti za izmjene su neproporcionalno vece sa touch ekranima u autu. Nisam fan, ali to je novo doba, BMW sada ima curved display, audi ima digitalni cockpit i dodatno tablet na sredini, mercedes odavno u display-ima, to je novi standard.
Znam, ide se s vremenom. Ja samo kazem da ovakvi ekrani u voznji mogu biti jako opasni. Kad vozis sa tipkama mogu bar naucit gdje je koja, predjem rukom i znam da je treca tipka za to nesto sto mi treba i pritisnem. Na touch ekranu to ne moze. Jedino ako sistem ima zvucne komande sa 99% tacnoscu da prepozna sta si rekao.
Ja imam trenutno ovaj Mach e pa mogu da ti kazem da nije problem. Drive asist ispravi auto iako nekad fokus bude malo duze recimo da upalis klimu ili nesto. A ako sada mislis da se tome ne moze vjerovat onda dobijes jasno do znanja da auto ne moze da cita uslove na putu. Ono sto mislim da nije prakticno je to da nije zakrivljen prema meni nego nekako prema centru i zadnjem srednjem sjedistu.