Ja sam po zanimanju historičar i kažem vam da postoji velika rupa u historijskim zapisima prvih 100 godina poslije objave Kur'ana. Nema podataka da su rani muslimani slavili Miradže, Regaibe, Bedre, Ramazane, Bajrame... ali postoji velika količina podataka koja se odnosila na period uznapredovanja civilizacije i naučnog iskoraka.
200 godina poslije smrti Poslanika Muhammeda a.s. su se "pojavili" hadisi. Princip njihovog skupljanja se svodi sudskim rječnikom "rekla-kazala" te se njihova autentičnost ne može dokazati osim ako se u potpunosti ne podudaraju sa Kur'anskim ajetima, jedinim izvorom vjere kojeg je sam Bog mnogo puta naznačio tj. da je Kur'an Božiji govor i da se tom govoru ništa drugo ne pripisuje.
Muslimani donekle i jesu krivi što su hadiske predaje pripojili Kur'anu. Strah od vlastodržaca i svećenika koji su ih pripovijedali, neznanje i nepismenost koje je ponovo postalo aktuelno, te se zbog te ograničenosti udaljuju od Kur'ana koji im postaje nejasniji i samim tim hadisi postaju jasniji, jednostavniji.
Nisi ti historicar nego provokator. Nema nikakva rupa. Prija nego sto su se skupili hadisi (gdje je jasno naznacen dogadjaj i lanac prenosilaca) imas i muvete.
Imas i kriterij lanca prenosilaca. Pa zamisli da su se hadisi bacali alo je neki od prenosilaca namamio ovcu da će kao da je nahrani, a on je pomilovao.