Da se ovaj neplanirani i misteriozni zaokret dogodio u vazdušnom prostoru Srbije, automatski bi se dogodile dve stvari: dežurni par MIG-ova 29 bi odmah uzleteo i vojni piloti bi dobili zadatak da se približe kokpitu putničkog aviona i uspostave vizuelnu komunikaciju, a za to vreme bi Kontrola letenja u Beogradu kontaktirala Kontrolu letenja u Zagrebu i zajedno bi pratili situaciju.
Ovako se ništa nije dogodilo, jer krezavi poturcheni SDA Meho mlohavi može jedino da se popne na džamiju i psuje nekom majku. Nema on druge resurse osim džamije, kockaste glave i krezavih čeljusti.
90% krezavih tallibanskih SDA divljaka poturchenih u 18% nije prošlo ni pored crteža aviona u životu. Piloti svoje odluke donose u skladu sa Aviate, Navigate, Communicate filozofijom (pilotiraj, navigiraj, komuniciraj). Kada će piloti prestati da komuniciraju? Jedino ako imaju veliki problem sa navigiranjem. A kada će prestati da navigiraju? Jedino ako imaju veliki problem sa pilotiranjem. Da li će prestati da komuniciraju ako je nekom putniku pozlilo ili ako je neki putnik umro? Neće.
@fbUser1675356249 Kako vas nismo dobili u ratu kad smo napravili i odbranili Prelepu i Večnu Republiku Srpsku i nabili vas SDA tallibane u 18%? To je klasična pobeda.