Interni dokument - medijska strategija za internet kampanju , koju je stranka Narod i pravda (NiP) sačinila 19. aprila 2020. god : Internet kampanja za sada dobro ide i pokazala se kao koristan alat u diskreditaciji političkih protivnika. Vrijeme korone izbacilo je brojne mogućnosti za potpunu diskvalifikaciju Fadila Novalića, ali i cijele Vlade FBiH i to se ne smije propuštati. Koristiti sljedeće smjernice:- Pozvati na linč i demonstracije protiv Vlade FBiH.
- Nerelevantno o tome šta izlazi u javnosti, Fadila Novalića i ljude oko njega isključivo vezati za skandal i kriminal oko nabavke respiratora i isticati ga kao glavnog krivca i svih drugih afera vezane za nabavke robe od strane CZ FBiH. - Naglašavati stalno koliko je ljudi ostalo bez posla za vrijeme korona panedmije (uvećati cifre) i isticati da je glavni krivac nerad Fadila Novalića i Vlade Federacije.
Ja uopšte ne kontam ove Trojkaške botove. Bakirovih 100,000 predviđenih radnih mjesta je postalo 96,000 pravih radnih mjesta - i zvanično statistika to dokazuje (imate fzs.ba). Čovjek je pogriješio broj povećanih radnih mjesta bukvalno u 6%. Po meni je to prilično dobro predviđanje.