Tom jeste dobar glumac, dobar frajer ali daleko da je od dobrog insana.. Cuj odrec se svoje krvi, svog djeteta zbog tog sto nije clan scijentoloske crkve?
Šta misliš koliko u procentima očeva muslimana bi prestalo pričati sa svojom kćerkom ako ona kaze da više nije muslimanka te da je krscanka, ili još "gore" ateista? 10%, 20% , 50%? Ono realistično, pogotovo ako pričamo o mjestima gdje je religija vrlo bitna.
evo kratki google search, imas primjere gdje je otac ubio kcerku jer je presla na krscanstvo, ima primjer gdje je pretukao i "sprzio" itd...mislim da su muslimani mnogo rigorozniji prema onima sto napuste vjeru, pa i nije red da oni drze nekome drugome predavanja :D
Ti sad ode predaleko druze.. Ovo je moje licno misljenje i moj licni stav prema tome. Ne zanimaju me ti pecinski ljudi koji ubijaju zbog religije nit su to pravi VJERNICI. Po Islamu ako ubijes jednog nevinog covjeka kao da si ubio cijeli svijet. Licno za sebe kazem DA SE NE BI ODREKAO svoje kcerke ili sina zbog njihovog izbora vjere. Svako dobro :)
kako jaro predaleko, sta ti kaze islam o napustanju vjere? Šta kaze šerijat o istom? Kakva je kazna za napustanje vjere... sta kaze Quran i hadisi? Hoces da ti ja kazem?
Sahih Bukhari , Narrated 'Ikrima: Some Zanadiqa (atheists) were brought to 'Ali and he burnt them. The news of this event, reached Ibn 'Abbas who said, "If I had been in his place, I would not have burnt them, as Allah's Apostle forbade it, saying, 'Do not punish anybody with Allah's punishment (fire).' I would have killed them according to the statement of Allah's Apostle, 'Whoever changed his Islamic religion, then kill him.'"
Narrated Abu Musa: A man embraced Islam and then reverted back to Judaism. Mu`adh bin Jabal came and saw the man with Abu Musa. Mu`adh asked, "What is wrong with this (man)?" Abu Musa replied, "He embraced Islam and then reverted back to Judaism." Mu`adh said, "I will not sit down unless you kill him (as it is) the verdict of Allah and His Apostle.
Sahih Bukhari 9:89:27
Kur'an nedvojbeno utvrđuje i naglašava princip zabrane prisile u vjerovanju, kao načelo koje se navodi u suri El-Kehf, 29. ajet: "I reci: "Istina dolazi od Gospodara vašeg, pa ko hoće - neka vjeruje, a ko hoće - neka ne vjeruje!"