Nidje veze. Ima svecanika koji guze i zene (kako tudje, tako i casne sestre) i odrasle muskarce (obicno jedni druge). Pedofili se vole gurati u profesorske pozicije, a crkva je samo mocnija verzija koja osim pristupa djeci ima i autoritet medju narodom.
Na YouTube gledam sve one dawah YouTubere koji promovisu Islam - svi se slazu da je po islamu uredu vjenčanje s djevojčicama. Znaci van pameti al eto kazu da je to prihvatljivo. I sta cemo s tim? Religije su sve u pet deka
@akuserstvodiploma nemoj zaboraviti da se u juznoj americi djevojcice i danas udaju i radjaju sa 10 i da je djevica Marija imala 12 kad je Josip ozenio ali to su tad bila takva vremena kad je zivotni vijek bio oko 40,razlog zasto ljudi ostavljaju krscanstvo pogotovo katolicanstvo je upravo jedan od ovih neprirodnih stanja,jadan ti je pokusaj ali priznajem boris se kao lav da odbranis neodbranjivo!
Celibat je potpuno posvecenje zivota Bogu. Ali mora viti pracen stalnom molitvom i strogim postom. Znaci uzimanje hrane samo toliko da tjelo moze da funkcionise. Samo tako se covjek moze rijesiti bludnih i svakih drugih grijesnih misli. Danas svestenici bilo koje konfesije jedu i vise od obicnog covjeka i u takvoj situaciji je tesko obuzdati tijelo.
Sve do 19 stoljeća je bilo normalno da se ljudi zaručuju prije zrelosti i prije rođenja jer su učvrćivali plemenske veze, svi su to radili pagani, jevreji, kršćani, uzmi bilo koju knjigu koja se bavi društvima prije 19 stoljeća, jer je životni vijek ljudi bio nizak i do 30 godina, ljudi su postajali zreli već sa 7 godina, i išli harvestirat hranu, nije bilo obrazovanja,
a Aiša je već bila zaručena prije pa su te zaruke prekinute što znači da je bila zrela prema njihovim standardima, a hadisi idu da se udala od 6-15 godine jer nisu imali način računanja vremena nego se vrijeme računalo prema velikim događajima pa se zato ne može sa sigurnišću tvrdit godine
U 7 stoljeću u Arabiji se osoba smatrala odraslom(punoljetnom) početkom puberteta, ovo je bio slučaj i u Evropi, pet stoljeća nakon Muhamedova vjenčanja s Aišom, 33-godišnji engleski kralj John oženio je 12-godišnju Isabellu od Angoulêma. Kralj Richard II je imao 29 godina kada je oženio Eleanor kćerku kralja Francuske koja je imala 8 godina.
okolnosti su ih tjerale da bude jako rano zrele osobe, koje već sa 7 godina idu na polja i harvestiraju hranu, rade teške poslove da bi obezbjedili egzistenciju, da prehrane sebe i porodicu, nema škola, obrazovanja, živjeli su u plemenima bez civilizacijiskih ustava i zakona, socijalana dinamika, struktura društva, nivo zrelosti, dobri odnosi između plemena su se ustavnovljavali i učvrćavali međusobnom ženidbom,
odnosno odgovornost osobe se distribuirala kroz mrežu familija, i to čak i prije rođenja, to se ponegdje i danas radi odatle „oženio se u familiju“, jer se povežu porodice, a to je značilo i plemena, a što je značilo zaštitu i sigurnost. Ajšin savez bi tako učvrstio Muhamedovo dugogodišnje prijateljstvo sa njenim ocem, Abu Bekrom.
Sir Edward Coke u Engleskoj u 17. stoljeću jasno je stavio do znanja da je brak djevojčica mlađih od 12 godina normalan, a dob u kojoj je djevojka koja je bila supruga podobna za miraz od svog muža bila je 9. Američke kolonije slijedile su englesku tradiciju , a zakon je više bio vodič. Na primjer, Mary Hathaway iz Virdžinije, imala je samo 9 godina kada se udala za Williama Williamsa. Portugal, Španija, Danska i švajcarski kanoni prvobitno su
su odredili starost pristanka na 10-12 godina, a zatim su ga u drugoj polovini 19. veka podigli na između 13 i 16 godina. Istorijski gledano, engleski opšti zakon postavljao je starosnu granicu za pristanak u rasponu od 10-12 godina. U Sjedinjenim Državama, do 1880-ih, većina država je postavila dob za pristanak na 10-12 godina, a u jednoj državi Delaware, starost pristanka bila je samo 7.
Arthur Siccan What’s Wrong in America: A Look at Troublesome Issues in Our Country, citat iz ove knjige: Tradicionalno, širom svijeta, starost pristanka za seksualno sjedinjenje bila je stvar odluke porodice ili plemenski običaj. U većini slučajeva to se poklopilo sa znakovima puberteta, menstruacijom za ženu i stidnim dlakama za muškarca.
Društveni i rezultirajući pravni stavovi prema odgovarajućoj dobi pristanka su se u modernom vremenu povećali. Na primjer, dok su starosti od 10 do 13 godina bile tipično prihvatljive u zapadnim zemljama sredinom 19. stoljeća, kraj 19. stoljeća i početak 20. stoljeća obilježene su promjenama. Vjerujem da mnogi naši trenutni običaji proizlaze iz nespremnosti da našoj djeci dozvolimo mentalno sazrijevanje jednako brzo kao i naše tijelo.
Imajte na umu da ne dijele sva društva zapadnjačke običaje. I na moje iznenađenje, sve do kraja 19. stoljeća, djeca su u zapadnim zemljama bila zaručena i udana u mnogo ranijoj dobi. Trend davanja djeci više vremena za sazrijevanje relativno je nov.
U svojoj knjizi The Emphatic civilization (Penguin, NY, 200) Jeremy Rifkin ističe da se koncept adolescencije pojavio tek u posljednjoj deceniji devetnaestog vijeka i prve tri decenije dvadesetog vijeka. Društvo je počelo razmišljati o djetinjstvu koje se proteže izvan puberteta, u kasnije tinejdžerske godine. Prije toga se smatralo da su djeca sa početkom puberteta prešla u zrelo doba.
William Blackstone Blackstone's Commentaries on the Laws of England 1867, prema ovom zakonu je legalno da čovjek od 40, 50, 60 godina oženi 7-godišnju djevojčicu, njegovi komentari postali su autoritativni pogled na englesko pravo, a mnogi se njegovi komentari i dalje koriste za razumijevanje nekih dijelova engleskog zakona
1867. je prije 150 godina na str. 110. Žena, također, u dobi od sedam godina, može biti zaručena ili se udati; sa devet ima pravo na miraz; sa dvanaest je u godinama zrelosti i može pristati ili se ne složiti s brakom.
Kuran je jasan da je mentalna i fizička zrelost potreban za brak, al u nekim džunglama amazona i srednjem i prahistorijikom vijeku, ljudi su jako rano postajali zreli i kada nema obrazovanja i školovanja i sličnih struktura u društvu, i kako je životni vijek ljudi bio jako mali, Islam uzimajući
uzimajući ovo u obzir ne stavlja teret i otežavanje tim ljudima da čekaju do 18 godine da stupaju u brak, tako da je Islam rješava problem svake mogućnosti i praktičnosti postavljajući minimalni broj godina i vrijeme za ženidbu početkom puberteta ali i mentalnom i fizičkom spremnošću.
Naša socijalna dinamika životnog vijeka, stepena obrazovanja, niskog stepena zrelosti su postavili godine ženidbe visočije, i prema islamu dozvoljena je ženidba početkom puberteta, ali i kada su osobe mentalno i emocionalno zrele, i plus žena u islamu ima pravo da pristane na udaju, a ima pravo i da odbije.
Žena se žalila poslaniku da je otac na silu oženio i poslanik je poništio taj brak. Brak na silu bez pristanka žene je invalidan u Islamu, da ne kažem da se žena ima pravo razvest od muža pa čak i da se radi o tome da nije zadovoljana seksualnim životom, što je bio slučaj jedne žene za vrijeme poslanika.
Ne možeš primjenjivat retroaktivno naše norme i standarde, koje su drugačiji zbog stepena zrelosti, obrazovanja, životnog vijeka, na srednji vijek i osuđivat ljude, to se zove anakronizam i to je nepravedno prema tim ljudima.
U njhovoj kulturi i tradiciji je jednostavno bilo prihvaćeno da budu zaručeni prije rođenja il po rođenju, u njihovoj kulturi to je bio način ženidbe i udaje. Jako je teško sudit o tome kakve su okolnosti bile u 7 stoljeću osim ako se ne prostudira 7 stoljeće, odnosno srednji vijek iz kojeg se takav
način zaručivanja nerijetko starijih ljudi sa mlađim ženama prenio sve do 19 stoljeća, to je bila norma sve do prije 19-tog stoljeća, ako sudimo prema 21 stoljeću i retrospektivno primjenimo današnje norme to se zove zabluda prezentizma.
Postoje hadisi koji govore da je Aiša imala i 19 godina kada se obavilo vjenčanje, prema hadisima godine idu od 6-19. Kako nisu imali način zapisivanja godina, nego su vrijeme računali prema velikim događajima, pogreške u računanju godina nisu rijetke, a plus kako ima hadis gdje Aiša kaže da je već u Meki bila u pubertetu,
a poslije nekoliko godina kasnije se udala za Poslanika kad su dosšli u Medinu može se pretpostavit da je imala više od 9 godina, referenca hadisa od 21:29 do 25:00 u videu:
David Wood || Crazy Or Just A Sick Minded Individual?
https://www.youtube.com/watch?v=A6Ft6S0zxjI
Sto je ovdje sve offtopic? Islam nema nikakve veze sa ovim clankom. Ovdje se radi o svecaniku koji je zlostavljao djecu. I to zlostavljanje je skoro jedan sistematski dio katolicke crkve. I moje misljenje je da znacajan dio agresije UZPa dolazi iz tog razloga, da su oni najvjerovatnije zlostavljani dok su bili mladi.