Ovdje se još uvijek funkcioniše po starom sistemu kojem je glavna stvar memorizacija i ponavljanje stvari, bez razumijevanja. Dijete dobije zadaću s 50 zadataka, bez ikakvog konteksta. Naravno da će to biti bauk. Mislim da je ovom rečenicom sve objasnio.
upravo tako!
pa mi cak i strane jezike u skolama ucimo kroz teoriju i na maternjem jos... djeca nam uce engleski od treceg osnovne pa do zavrsetka srednje i na kraju nemaju pojma...
Nije samo matematika, nego se mnoge stvari ne objasnjavaju kako treba. Koliko sam se samo puta uhvatio da skontam nesto deset godina nakon sto sam to ucio, jer se tjeralo da ucis bukvalno a ne logick i s razumijevanjem. Na to dodaj obim nuzno nepotrebnih ili opterecujucih predmeta koji ti vjerovatno nece trebat...
Nerealno da je nastavni plan kao prije 50 godina…U medjuvremenu tehnologija toliko napredovala,svako dijete ima pametni telefon u dzepu,dje za par sekundi dobija rezultate matematičke,jer ovo što uče i na šta izgube toliko vremena neće u zivotu 95% nikad koristiti