Šta reče i osta živ ? Pa bolan akumulatori za obični auto, pardon, električni auto koštaju pola cijene automobila, i možeš preći jedva 400 km u komadu, a koliko trola pređe dnevno ? Eto, sračunaj sam. Znači akumulatori bi bili po jednom trolejbusu - POLA MILIONA KM !? I to bi po tebi bilo bolje rješenje !?
Evo računam: od Dobrinje do drvenije 9 km vozi 45-50 minuta, može u toku dana max 15 puta, to je 150 km. Mnogo stajanja i mnogo kočenja, što je dobro za rekuperatore kinetičke energije, tj manju potrošnju. Punjenje po noći po cijeni struje koja je za 50% jeftinija nego po danu. A koliko košta postavljanje i onda ODRŽAVANJE mreže za trolejbus? Plus što u svakom slučaju imaju svigdje u svijetu autobusi na plin...
P.S. Autobus sa 100 ljudi je težak oko 20.000 kg (200 kg po osobi), a auto sa dva putnika minimalno 1.600 (800 kg po osobi), tako da ni akumulatori nisu potrebni u istoj količini.