Samo naprijed ! Oduzimati automobile i vozacke, slati trkace u zatvore, poostriti kazne i mozda nas nece ubijati ko zeceve po cestama i raskrnicama i plocnicima i gjde stignu.
Hitno promjeniti kazne tako da pojas bude 200, crveno 500KM, alkohol 1000KM, brzina preko 10km/h 400KM, 20km/h preko ograničenja 800KM,a preko 30km/h 1500KM.
Također i pješake edukovati drasticnim kaznama tako da prelazak preko crvenog ili mimo pješačkog bude 300KM, a one divljake na Stupu što pretrcavaju cestu posebno kazniti sa 500KM.
Nemacka je jedina drzava na svetu koja recimo nema ogranicenje brzine na autoputu, pa nema vise mrtvih na broj stanovnika u odnosu na zemlje oko nje,koje imaju rigorozna pravila.
Stvar pocinje u kuci pa u autoskoli.
Kazne to ne sprecavaju.
Inace u zemljama sa smrtnom kaznom, ne bi bilo ubistava.
@CarobnaFrula ... Generalno se slazem sa tim sto si napisali ALI ... vise studija je potvrdilo da bi Nijemci smanjili broj mrtvih u saobracaju da uvedu ogranicenje na autoputu. Ali ono sto je lobi za oruzje u Americi to je automobilski lobi u Njemackoj. Oba su spremna za profit ici preko ljudskih zivota
Nijedna studija to nije pokazala.
To su studije sta bi bilo kada bi bilo.
Imas studije sta je sada kako jeste.
I nemaju vise mrtvih.
Ali isto tako autoskole su skole.
I policija radi svoj posao preventivno, a ne kada neko pogine eto ih.
@CarobnaFrula ... mislim da si ti zadrti protivnik ogranicenja na autoputu i s vama je apsurdno argumentovano raspravljati. Volim i ja raspaliti 200 km/h na autoputu ali sam svjestan da je to rizicnije nego 130 km/h
Zatupljeni ste vi.
Znas u cemu je stvar.
Ako se u Nemackoj ponasas u saobracaju kao idiot, onda ti je novcana kazna najmanji problem.
Problem je sto ides na tzv. Idiotski test.
A to moze trajati godinama i kosta vise nego kazna.
Tretmani kod psihologa itd.
Da bi ti uopste dozvolili da ponovo polazes.
Kada nekog ubijes je kasno.
Ali zato policija preventivno radi svoj posao i takve na vreme hvata i elimonise iz saobracaja.