Očigledno majmun Čengić ne zna koliko bi mu trebalo vozila na KS, pa „ubacuje“ po 2-3 autobusa da građanima zamaže oči! Neka pogleda koliko putnika ima u Istanbulu, koliki je vozni park i koliko imaju samo autobuskih linijia (plus ostale vrste prijevoza) pa će uvidjeti da njegovih 30-tak vozila nije ni trećina! A kad bismo poredili njegove TRUHLE AUTOBUSE sa onima koji saobraćaju p Istanbulu, ne može se ni uporediti!!!!!!!
NEMA ON POJMA O GRADSKOM SAOBRAĆAJU U SARAJEVU, CILJ I NJEMU I UBICI JESTE DA SE UBERU 2-3MARKE VIŠE A ZA GRAĐANE NJIH UOPŠTE NIJE BRIGA!!!
Prije par dana sam ušla u CTS kombi (bilo nas je oko 20-tak i svi smo imali GRAS-ov kupon) i komentar vozača i konduktera je bio: “KUD NABASASMO NA OVE?!! SLOMISMO VOZILO!“. Zašto su tako rekli, jasno je k'o dan, NEMA ŽIVE LOVE I DOKAZIVANJA PRED GAZDOM!!!!!!!!! MRZIM CENTROTRANS IZ DNA DUŠE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Upoređujete Sarajevo sa Istanbulom po veličini grada i potrebi količine autobusa, Istanbul po podacima iz 2000 godine ima populaciju od 10.000.000 stanovnika naspram sarajeva za koji se smatra da ima 650.000 sa okolinom, Jako analitički pristup....
A vidim da ste iz Vogošće ili sa Kobilje glave, pa recite mi bio je planiran tu da prođe trolejbus po planu od prije 30 godina, zašto ga još nema a postavljeni su stubovi još od prije rata?
@selva....
Za tvoju informaciju, po popisu iz 2002 ili 2003 nisam sigurna, Turska je imala oko 75000000stanovnika, a sam Istanbul 18000000! Ako uzmeš proporcionalan odnos broja stanovnika na broj autobusa u Istanbulu (govorim SAMO o autobusima, zanemarujem ostala prevozna sredstva u Istanbulu!), dobićeš podatak da bi za Sarajevo trebalo OKO 150 autobusa, al uzeću cifru od NAJMANJE 100 autobusa a Čengićevih 30-tak vozila NIJE NI TREĆINA!!!!!
A očigledno Sarajevo, pogotovo Vogošću nisi ni vidio prije rata I ZA TVOJU INFORMACIJU TROLEJBUS JE IŠAO ZA VOGOŠĆU (ne sjećam se koje godine, ali otprilike 2-3god. prije rata) DO POČETKA RATA!! Trolejbuska mreža nije do dan danas nije popravljena iz razloga ŠTO SU „UPRAVLJAČI VOGOŠĆE“ od prvog dana planirali ubaciti Centrotrans u Vogošću! Raspitaj se ko je zamjenik izvršnog direktora CTS-a, gdje živi, čije stranek je član i saznaj podatak preko koji „štela i štelica“ je CTS uz pomoć svojih špijuna u Vijeću Vogošće i PU Vogošća, prije 2-3 god. zaustavljao svako vozilo GRAS-a, S CILJEM DA SE GRAS IZBACI SA VOGOŠĆE!
Kad sve saznaš, onda ćeš shvatiti zašto govorim što govorim!
Upotrijebi mozak pa razmisli, GRAS postoji preko 120god, a CTS tek 60-tak; pa ko kome može „davati lekciju“ o saobraćaju u gradu Sarajevo!
@selva....
Za tvoju informaciju, po popisu iz 2002 ili 2003 nisam sigurna, Turska je imala oko 75000000stanovnika, a sam Istanbul 18000000! Ako uzmeš proporcionalan odnos broja stanovnika na broj autobusa u Istanbulu (govorim SAMO o autobusima, zanemarujem ostala prevozna sredstva u Istanbulu!), dobićeš podatak da bi za Sarajevo trebalo OKO 150 autobusa, al uzeću cifru od NAJMANJE 100 autobusa a Čengićevih 30-tak vozila NIJE NI TREĆINA!!!!!
A očigledno Sarajevo, pogotovo Vogošću nisi ni vidio prije rata I ZA TVOJU INFORMACIJU TROLEJBUS JE IŠAO ZA VOGOŠĆU (ne sjećam se koje godine, ali otprilike 2-3god. prije rata) DO POČETKA RATA!! Trolejbuska mreža nije do dan danas nije popravljena iz razloga ŠTO SU „UPRAVLJAČI VOGOŠĆE“ od prvog dana planirali ubaciti Centrotrans u Vogošću! Raspitaj se ko je zamjenik izvršnog direktora CTS-a, gdje živi, čije stranek je član i saznaj podatak preko koji „štela i štelica“ je CTS uz pomoć svojih špijuna u Vijeću Vogošće i PU Vogošća, prije 2-3 god. zaustavljao svako vozilo GRAS-a, S CILJEM DA SE GRAS IZBACI SA VOGOŠĆE!
Kad sve saznaš, onda ćeš shvatiti zašto govorim što govorim!
Upotrijebi mozak pa razmisli, GRAS postoji preko 120god, a CTS tek 60-tak; pa ko kome može „davati lekciju“ o saobraćaju u gradu Sarajevo!
Prvo možda kompanija GRAS postoji 120 godina ali Autro-ugarsku upravu koja je napravila prugu i uspostavila mrežu koja je bila jedna od prvih u Evropi koliko znam i kad smo mi sa ponosom mogli reći da smo jedna moderna kasaba u to doba. porediti sa okorjelim kriminalcima koji sada operišu u toj kriminalnoj organizaciji je svojevrsni apsurd ako ćete me shvatiti, i govoriti da sad ti neobrazovani ljudi daju neke lekcije Centrotransu koji je preživio sve poslijeratne stranačke upade da se infiltriraju u ovu kompaniju i da je unište iznutra kao što su to uradili sa GRAS-om graniči sa ludosti, osim ako ste i vi sami iz te uprave pa "dajete lekcije" po ovom forumu i svakom drugom obliku informisanja u kojem možete ostaviti svoj pečat. Spominjete da po "nekoj vašoj statistici" vjerovatno ste objavili opsežno istraživanje u kojem ne spominjete tačnu brojku i ne navodite izvore po kojim ste došli tj. uporedili grad Istanbul i njihov vozni park sa našim kapacitetima pa uzeli neku srednju vrijednost i izračunali procenat koliko bi Sarajevo trebalo imati autobusa. Znate li i kad bi imali takvu informaciju da bi bila potpuno beskorisna zbog same topografije Istanbula i njegove okolice koja se ne podudara sa topografijom Sarajeva i njegove okolice, morate naći neki geografski sličan grad sa slilnom autobusnom mrežom koja funkcioniše i na toj predodžbi/podacima i sistemu mreže temeljiti istraživanja o ovom gradu. Ja se bavim statistikama po čitav dan tako da molim vas da ne odgovarate dalje na ovaj odgovor je sve što biste rekli je očito demagogija neke stereotipne priče GRAS-ovih pristalica.
Ugodan dan Vam želim.
@selva...
Vi očigledno NE RAZUMIJETE BOSANSKI JEZIK!!!
TU KRIMINALNU ORGANIZACIJU KAKO JE NAZIVATE, SU STVORILI ONI KOJI SU UPRAVLJALI TIM PREDUZEĆEM, I NAŽALOST TAKVO JE KAKVO JE, ZAHVALJUJUĆI NJIMA, ONI SU GA I UNIŠTILI!!!! TO IM JE I BIO CILJ!!!!!
Što se tiče Istanbula, veoma dobro poznajem taj grad i znam sve podatke koji se njega tiču i općenito Turske, da ne znam ne bih ni govorila. Sve što Vas zanima o gradskom prijevozu u Istanbulu možete naći na ovoj stranici http://www.iett.gov.tr, podaci će Vam dovoljno reći, te CTS ni pod koju cijenu ne bi, sa onako starim autobusima (ne govorim za ove koje su tek kupili) ne bi mogao preuzeti saobraćaj u Sarajevu.
Ne širim nikakvu propagandu na forumu, obratila sam se i gdinu Čengiću, sa gore navedenim podacima (proslijedila sam i slike autobusa, da može vidjeti kakvi autobusi saobraćaju Istanbulom, kakvi bi trebali biti u gradu Sarajevu!)i naravno nije imao odgovora. Nisam nikad rekla da su GRAS-ovi autobusi kvalitetniji u odnosu na CTS, ali su SIGURNO mogli biti kao i autobusi u Istanbulu, da pojedini nisu potkradali GRAS za ovih 20god. za svoje predizborne kampanje (krenuvši od Jusufranića koji je bio stranački ulizica pa je otvorio svoj univerzitet u Travniku, pa na dalje).
Sve se vidi i jasno je k'o dan, da iza uništavanja GRAS-a stoje POJEDINCI, KOJIMA NE IDE U PRILOG DA SE SAZNA ISTINA, VEĆ IMAJU ZA CILJ PROGRAMIRANI STEČAJ!!! ZAŠTO SE ODGOVORNI NE DOVESDU PRED SUD I ZAKON, AKO NISU ODGOVORNI ZA UNIŠTAVANJE GRAS-a???!!!!
Nisam GRAS-ova pristalica, SAMO NE DAM DA ME GLUPI POLITIČARI „VUKU ZA NOS“ i da mi „SOLE PAMET“ KAKO U GRAS-u NIŠTA NE FUNKCIONIŠE A KORIJENE TOG NEFUNKCIONISANJA SU UVELI BAŠ ONI, JER KAKO KAŽE STARA IZREKA „RIBA S' GLAVE SMRDI!“. Da su GRAS-om upravljale sposobne osobe, na vrijeme bi iskorijenili svaku vrstu kriminala i ne bi došlo do čega je došlo!!
KAD SE SVE SABERETE I ODUZMETE, GRAS SU UNIŠTILI ONI KOJI DANAS PROPAGIRAJU PRIČU DA U GRAS-u NIŠTA NE FUNKCIONIŠE
Ugodan dan i Vama, ako može biti ugodan, kad saznate za Vas poražavajuće podatke gradskog prijevoza u Istanbulu u odnosu na Sarajevo!