čep i gužva nisu najveci ovdje gdje stavljaju kruzni, nego dole kod one 'pijace' i skretanja za tibru.
svi staju iz nekog razloga zbog jedno dvoje auta koji cekaju tu i stvaraju kolonu skroz do iza aerodroma.
nakon tog skretanja uredno se vozi bez ikakvog zastoja...
sto se suprotnog smjera tice to je ovaj kruzni prema kasindolskoj ista stvar zbog par auta kolona do stupa.
Realno, Sarajevo ne može biti ozbiljan grad dok ne riješi barem ove ključne saobraćajnice kao što su gradski autoput, I transverzala, XII transverzala, južna longitudinala..to su putevi koji se moraju izgraditi pa šta košta da košta
..i dodao bih još jednu ideju za koju nikad nisam čuo ili pročitao da ju je neko spominjao, a to je povezivanje A transverzale sa Ilidžom ispod aerodroma..to bi bio beton jer bi rasteretilo glavnu gradsku magistralu koja je i sad, a i u svim planovima, koliko je meni poznato, jedina ozbiljna cesta koja povezuje Ilidžu sa ostatkom grada.