- Čitanjem deklaracija na K+ proizvodima može se zaključiti da su mnogi od njih proizvedeni u BiH. Agrokor osim tržišta Hrvatske, domaćim tržištem smatra i tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije, Crne Gore, Makedonije, barem tako izgleda njihova politika.
- Upoređujući domaće trgovačke lance, niska marža i niske cijene proizlaze iz relativno nekvalitetne usluge. Dok npr. Konzum ima sanitarne i higijenske uvjete na vrhuncu - što naravno košta, neki bh. trgovački lanci zapošljavaju mačke u te svrhe.
- Kad su u pitanju radnici, svakako će oni koji dobro rade svoj posao, ostati da ga rade.
- Što se tiče konkurencije u BiH tu su od većih Bingo i neki manji domaći lanci, i vanjski InterEX - realna činjenica da niko osim Binga ne radi dovoljno dinamično da prati Konzuma.
- Dugoročno gledano ovo može imati ekonomske efekte samo na RH i SLO, jer su direktno i vlasnički vezani.