Bugarski autoput, ova dionica od 34km košta 110 miliona eura, to dođe 3,235 miliona eura po 1km. Kod nas cijena autoputa u režiji Autocesta FBiH i direktora Karića košta i po 20 miliona eura po kilometru i to sve od kredita. O tome svjedoči vrijednost kreditnog ugovora za dionicu Vlakovo – Tarčin, koja premašuje 400 miliona eura. Od tog iznosa trebalo bi biti izgrađeno oko 20 kilometara puta na poddionicama Suhodol - Tarčin, Lepenica - Suhodol i Vlakovo - Lepenica. Za svaku dionicu sklopljen je poseban ugovor, a „najteži", i to čak 182 miliona eura, je onaj za Vlakovo - Lepenica dužine 10 kilometara. Pa je li moguće, ako je ista dionica prvobitno trebala koštati 200 miliona eura prije tri godine, sad treba da košta 400 miliona eura. Kažu zbog poskupljenja nafte. A poskupljenje nafte i ostalih derivata, ugrađenog materijala i radne snage iznosi 18,5-19 posto, zavisno od mjeseca. Ne znam kako ovo nikom nije sumnjivo. Gdje je razlika?