Problem GRAS-a nije od juče, kao što sve kod nas nije od juče, ali se zna ko je vladao u posljednjih 17 godina. Riješenje GRAS-a u ovakvoj situaciji je nemomguća misija, odnosno jedino rješenje je STEČAJ. Kontrolirani stečaj, GRAS da ostane tramvajski i trolejbuski saobraćaj, a autobuski (100%) prepustiti CENTROTRANS-u jer je isti generatora gubitaka u GRAS-u. ALI PRIJE SVEGA UVESTI FINANSIJSKU POLICIJU INSPEKCIJE I SIPU DA OD 1995-2013 PREČEŠLJA SVE I SVE KOJI SU ODGOVORNI PRIVESTI (A TO NIJE MALI BROJ I NISU BILO KOJI, ZATO SE I ODUGOVLAČI SA GRAS-om. takođe SIndikati imaju VELIKU ODGOVORNOST za ou situaciju, ali sito tako se sna da su i sindikalci ( u periodima) bili u sprezi sa rukovodtsvom GRAS-a.
Radnici koji ispaštaju i kojima se manipulira će izvući najedeblji kraj, jer ljudi su radili svoj posao, pošteno i potpuno nezazštićeni od strane sindikata i vlasnika (Vlade i Skupštine Kantona).
Kako možeš reći STEČAJ?! Postavi se u njihovu situaciju, mislim na radnike koji žele raditi, kako bi reagovao da ti neko priča o preduzeću i to još naglašavaš da se autobuski dio prepusti CTS, a šta če radnici koji voze autobuse, da ostanu bez posla je l', a žele raditi, a tamo neko će da im uzme posao?
Ovdje ako iko išta treba uraditi, to je Vlada KS! Kad su mogli da uzimaju kredit za VIK, nek uzmu i za GRAS, nama je otplaćivati kredite, pa kad možemo otplaćivati njihova luksuzna vozila i tolike plate, možemo i jedan kredit više! Od tog kredita nabaviti nova vozila, radnike koji se nikad nisu ni pojavili na posao a primaju platu, OTPUSTITI, koji trebaju u penziju poslati, uplatiti zdravstveno osiguranje i postaviti uslov da se od tog trena očekuju pozitivni rezultati i da sav novac ide u KS, a ne u džep vladajuće stranke kojoj pripadne fotelja GRAS-a i da taj novac koristi za predizborne kampanje! E onda će GRAS stati na noge, a sa Ubicom i Zekanom nema napretka!SVE POLAKOuništavaju!