Zagreb ima fabriku tramvaja zvanu končar, koja nije stradala u proteklom ratu,a isto tako i vozni park tako da su mogli kontinuirano da razvijaju svoju flotu, dok se u sarajevu moralo ići nanovo + lopovluk, dobro je da i ovo imamo ;)
Zagreb ima fabriku tramvaja zvanu končar, koja nije stradala u proteklom ratu,a isto tako i vozni park tako da su mogli kontinuirano da razvijaju svoju flotu, dok se u sarajevu moralo ići nanovo + lopovluk, dobro je da i ovo imamo ;)
@Damir.SAR
Ti se očito nisi vozio tramvajem nikad, pa čovječe u sred ljeta u tim čkd tramvajima radi grijanje, a o ostalim defektima da ne pominjem, građani kojima tramvaj treba za jednu do dvije stanice su primorani koristiti il taksi il automobil bas zbog tih tramvaja.
Gras je najlogicnije ugasiti ovakav kakav jeste i ponovo oformiti firmu al napraviti generalnu čistku kadra, e onda bi se isplatilo uložiti i milijardu maraka a ne pisljivih 300 miliona
ovako puno srece onima koji su primorani koristiti usluge grasa