Gradjani Sarajeva ako hoćete jeftinije da se vozite i da nestvarate vise bijedu,trznite se malo i nedajte centrotransu da vozi po gradu,pravite im stetu u smislu paranja stolica,kamenujte njihove autobuse redovno samo na taj nacin mozete faraonsku gamad istjerati iz gradskog prevoza,ja sam srednju skolu zavrsio sa jednom kupljenom tramvajskom kartom ( nisam imao srestava da placam prevoz),sacekajte dok centrotrans istisne GRAS tj.kada im ostane samo tramvajsko trolejbuski saobracaj tek tada ce centrotrans uzeti fursata,tada niko nece moci bez karte,nece biti penzionerskih i skolskih povlastica.
Vlada je od vlasnika centrotransa dobila mito a centrotrans je dobio garanciju da ce uci na trziste jer bez razloga unaprijed nebi kupovali kombi vozila za gradski prevoz.
Vlada je nametnula GRAS-u visak radnika kako nebi bili samodrzivi.
Vlada da je zeljela oporaviti GRAS prebacili bi 30% radnika u druga preduzeca,platili bi radnicima plate i doprinose i sve bi islo dobro,medjutim onaj ko se bavi pitanjem GRAS-a njemu to preduzece nije potrebno,njima trebaju milioni maraka da sagrade piramide.
Hvala Bogu nek svi placaju, a penzionerske i skolske povlastice se ionako finansiraju iz budzeta, a ne od GRAS-ovog merhametluka. Nisu samoodrzivi nek propadnu zaboli me neka stvar, sto Himzanija nikad ne trazi da se otpuste ti viskovi radnika, nego jok - samo pare daj, daj, daj, a tramvaji kao da su iz XIX stoljeca...
agbonlahor@nije uredu da gledas samo sebe,ti imas platiti za sirotinju te nije briga,danas imam i ja ali nekad sam ja bio ta sirotinja kome je taj GRAS kakav je takav omogucavao prevoz sa jednog kraja na drugi besplatno,i danas cuvam tu jedinu kartu koju nikad nisam ponistio.
Pa buraz i jesi sirotinja zato sto drzava trosi milione da izdrzava po 15 "mehanicara", gdje treba 1 mehanicar, zato sto kondukteri ne ulaze u 95% tramvaja, a i ovo sto naplate ukradu za sebe. Da GRAS radi kako treba, oni bi uplacivali u budzet, pa bi bilo para i za socijalne karte, pa da se regularno vozi, ovako k., ko nema mora se sverati, a ko ima dobije 0 uslugu.
Domy31,nisam ja ovdje glasnogovornik GRAS-a ili centrotransa pa da znom koliko ko ima autobusa i koje vrste,to ovdje i nije tako bitna stvar,cilj moga posta je da dozovem narod da nedozvoli pljacku po kozna koje firme,najgora stvar je ta sto ce za tu pljacku ispastati radnici GRAS-a i sirotinja tj.narod koji nema za kiflu a mora slati dijete u skolu i mora negdje ici sa prevozom.
agbonlahor,to je ono sto su plasirali politicari,nametnuli su im veliki broj radnika kako ovi nebi bili odrzivi i vecina gradjana je prihvatilo njihovu igru ali ako bi se gradjani malo osvjestili pa poceli masovno unistavati centrotransovu imovinu,ovi kojima nikad nije dosta bi svatili dokle je granica i da dalje nemogu pljackati firme po BiH.
Kako bi bilo da tebi neko uništava imovinu?
''Svi ljudi su komunisti dok se ne obogate.''
Lahko je meni koji nemam ništa govoriti da treba uništiti, zapaliti, itd.
To može reći samo neko ko nikad ništa svojim trudom i radom nije stvorio. Ko zna kako je ostvariti nešto u životu, svojim rukama izgraditi - za njega je imovina svetinja !
ozimician@ trudom i radom uredu pozdravljam ali kriminalom kao sto to radi vlada i centrotrans to treba sprijeciti,pod kojim okolnostima je privatizovan centrotrans pa je faraonima i to malo,sad im treba i GRAS,nerazmisljaju koliko ce ljudi sa porodicama ostati na cesti i koliko ce djece morati ici pjeske zbog toga sto u centrotrans nece moci uci onaj ko nema za kartu,kamenje u sake i raspali po centrotransu,samo treba paziti da se putnici neozlijede prilikom kanonade.
Niko nikome nije nametnuo radnike već evo konkretno ako hoćeš u grasu radi od mog druga otac,pa mu je jedan sin položio državni i zaposlio se,pa je nakon godinu i mog druga zaposlio.
Sto znaci cijela porodica se zaposlila.
Naravno ništa nije besplatno,pa su davali po 5.000KM za posao.
I tako dalje da ne nabrajam...
Upućen sam u poslovanje FIRME!!!
dado becic@ ovdje nije stvar u radnicima vozacima,to su radnici koji zaradjuju i za sebe i za administraciju GRAS-a,problem je u kamari radnika koji nicemu nesluze a jedu duplu platu od tog radnika sa drzavnim ispitom,vlada je dopustila taj javasluk sa zaposljavanjem,i danas se to moze ispraviti samo kad bi htjeli.U prirodi postoji dosta zivotinja koje kad su napadnute tj.kad im je u pitanju opstanak odbacuju dio svog tijela obicno rep kako bi prezivile,po istom principu se moze tretirati i GRAS,odbaciti 30% radnika koji su zadnji usli u firmu te tako napraviti samodrzivost preduzeca.
Domy31@ Ljudi u kolicima su svakako bitni ali to se nerjesava kroz GRAS ili centrotrans niti se moze kvalitetno rijesiti,evo zamisli ti koliko bi trebalo autobusa i minibusa da pokrije sve relacije,to je skup projekat i nije izvodljiv ni za bogatije gradove.
Taj problem su jako lijepo regulisali u Swedskoj.
U Swedskoj opstina raspise tender na koji se prijavljuju kvalifikovani vozaci sa visegodisnjim iskustvom s iskustvom na taxi-ju,s iskustvom voznje gradskih i medjugradskih autobusa znaci nemoze svako konkurisati za taj posao.
Opstina napravi svoje zahtjeve za vozila koja moraju biti nova i koja kupuje vozac tj.novi vlasnik ugovora.Ugovor se napravi na 3-4 godine i toliko se moze koristiti to vozilo,to je ustvari taxi vozilo namjenjeno za invalide
Opstina u ratama isplacuje vlasniku vozila novac,ako vlasnik vozila nezadovoljava opstina ima pravo raskinuti ugovor.
Sve je jednostavno,lica sa posebnim potrebama nazovu taj taxi koji takvu osobu odveze na zeljenu destinaciju i ne naplati nista ili naplati neku minimalnu naknadu.
Prednost ovog sistema je sto se invalidna osoba nemora izlagati vremenskim nepogodama,nemora cekati satima kako bi dosao bas taj autobus sa niskim podom vec boravi u svom stanu,taxi prevozi na zeljenu adresu a ne na sljedecu autobusku stanicu,za cijenu jednog autobusa za invalide se moze kupiti 5 kombija itd...
Evo da uzmemo izracun za kanton Sarajevo,mislim da bi bilo dovoljno 5 kombi vozila koja su prilagodjena za te namjene,5 vozila bi kostalo u Fordu negdje oko 250000km plus troskovi plata i goriva kostali bi jos 1,5miliona,ukupni troskovi nebi bili veci od 2 miliona km na 3 godine a to je cijena otprilike 2 autobusa za posebne potrebe kojih se invalidi nemogu nacekati.
Nemoj misliti da sam gastarbajter :) ,ove informacije imam zbog toga sto moj rodjak pod slicnim uslovima prevozi dijecu u skolu koja zive ? daleko od gradskog prevoza.
Model postoji samo politicari,opstinari trebaju raditi i zaraditi svoju platu.