Živim u gradu u Norveškoj koji je po veličini i broju stanovnika jako sličan tuzli. Cijena jednokratne autobusne karte koja traje sat i po vremena ovdje je 4,15 KM. U tih sat i po dozvoljeno je presjedati iz busa u bus koliko ti volja. Mjesečna gradska karta košta 148 KM a mjesečna prigradska 165 KM. To su samo činjenice, a vi meni recite da li je normalno da cijene autobusnih karata u jednom gradu u Bosni i jednom u norveškoj budu skoro identične.
Jeste pošteno, ali nije baš normalno! Zato što cijene rastu svima, pa i GSP-u. Ne znam da li je u Norveškoj subvencioniran prevoz, ali u Tuzli nije. Uz cijene goriva, održavanja, plaćanja vozača koji neće da rade ispod 1.500 KM, Nikšićevog i Mijatovićevog ignorisanja zahtjeva privrednika, ismijavanja privrednika od strane naroda zbog enormnih doprinosa, šta ste mislili da će se dogoditi?