Poz. raja! Ja se pridruzujem misljenju EU, koja namjerava da zabrani subvencije Aerodroma (narocito mali) i Aviokompanija od isti. Sad se pitam kakva je vrsta subvencije Airporta Tuzla prema Wirr Air? Trebala bi se ukinut, narocito ako su letovi profitabni. Sto se tice AP Banja Luka, trenutno nema perspektive. Razloga je vise; visoka taksa, blizina prema AP Zagreb (A3-autocesta je taj problem povecala jer putnici mogu jos brze sa autom da putuju), veoma malan broj potencijalni putnika (slaba ekonomska situacija u sijevernoj Bosni). Nazalost, nesposobni politicari trebali bi dozvolit da se na drzavnom nivou napravi jedan redoslijed: Glavni AP Sarajevo + regionalni AP´s Mostar, Tuzla, Banja Luka. Strategija kao npr. skupa izlazit na trziste (takse, gorivo, hrana, service, itd.), infrastrukturu zajedno sa AC BiH planirat (radi boljeg servisa za putnike),.Dugorocno je ovo jedina mogucnost da aerodromi u BiH posluju pozitivno. Ovako radi AP Frankfurt, a znate koliko putnika oni imaju
Prikaži sve komentare (67)