Obzirom da su kanaderi Republike Hrvatske izvršili 30. sati odobrenog rada, sada će naše institucije s (ne)odgovornim na čelu osjetiti, šta znači "ispostavljena faktura" na ime gašenja požara.
Možda je na neki način pronađen modul na ime "sadake" putem Monitoring centra Evropske unije u Briselu, ali je indikativno, da se u članku uopće ne pominje način finansiranja angažmana kanadera!?
P.S. Hoćemo li se dugoročno osloniti na sadaku i unajmljivanje kanadera susjednih zemalja, ili ćemo konačno početi formirati vlastitu flotu, ako ne kanadera, onda barem air tractor-a..
...ipak, neka bude flota...ako je ergela, mog'o bi ih pomješat' sa konjima...a konji su, em pametni, em korisni...mislim, razumiješ me, čisto da ne uvrijedim plemenite životinje :)
@commi:)
Naravno da se razumijemo, zato sam se referirao na ergelu.
Ergela nije ništa drugo do objekat, koji služi u svrhu držanja/uzgoja konja, s jednom razlikom, što mi imamo ergelu za držanje i uzgoj budala..
A je li ti palo na pamet da se možda ipak požar namjerno ne pušta da "čisti" koridor 5c i trasu buduce autoceste, a kanaderi i značajnije vatrogasne postrojbe se po nalogu aktivnije ukljucuju tek kada pozar eskalira i krene u neželjenom i neplaniranom smjeru?! Mislim da je to u pitanju... Nije upitna pomoc Hrvatske i ona je uvijek tu kao ispruzena ruka - mislim da se presutno dozvoljava "ciscenje" minirane trase buduce autoceste. Vrijeme će pokazati.
@hrvoje.pavic.96
Ne Hrvoje, nije mi "palo" na pamet.
Čitaj:
12.08.2013. u 16:49
0
4
@Ares_Kane
Jesi još živ!? (šala!)
O čemu sam jutros pisao!?
Parafraziram:
Nikada se nisam kretao u domenu špekulacija, međutim, ukoliko govorimo o koincidenciji pojave požare na trasi koridora VC i bezvoljnosti adekvatnog reagovanja u suzbijanju i gašenju požara (o.pa. 5 vatrogasaca gasi požar!), onda se otvara pitanje, je li riječ baš o koincidenciji ili se iza svih tih požara krije nešto mnogo perfidnije!?
Trasa koridora VC od Konjica do Jablanice, pokazuje veliki stepen poklapanja požarišta i trase koridora.
U okolini Konjica, trasa koridora je trebala prolaziti kroz šumu u kojoj raste endemično drvo munika, zbog toga načelno nije bilo moguće graditi koridor kroz to područje.
Da li požari imaju za cilj izmjene namjene zemljišta, odnosno da se šumsko zemljište pretvori u građevinsko zemljište, to ćemo jako teško/gotovo nikako saznati.
Pozovimo Ministarstvo sigurnosti, na čelu sa Samirom Agićem, koji je ujedno i pomoćnik ministra sigurnosti BiH za zaštitu i spašavanje, da elaborira građanima, gdje i na koji način se troše sredstva prikupljena po osnovu opštekorisnih funkcijа šumа. Primjera radi, samo u periodu od 1. januara do 31. decembra 2010. godine, prikupljen je iznos od 12.587.801,00 KM!
P.S. Kao što pročitah nedavno:
„U ljetnom periodu nemamo kandere za gašenje požara, gorivo za helikoptere, dovoljan broj helikoptera da bi sva ugrožena i opožarena mjesta bila stavljena pod kontrolu, a na zimu ćemo vjerovatno opet imati nedostatak mašina i opreme za čišćenje snijega i biti odsječeni danima od civilizacije.“.
turčine,
a možda je činjenica da se požari poklapaju sa trasom ceste uzrok toga da uglavnom iz auta u prolazu bacaju opuške. Je li ti to palo na pamet?