- Ali u svakom normalnom i razvijenom gradu je gradski prevoz tacan, kod nas se ne zna kad koji dolazi, odnosno imaju rasporedi koje vozaci ne postuju.
- Sve se vise i vise ukidaju linije i smanjuje se broj raspolozivih vozila.
- Strasna ne higijena, ne kultura i ponasanje putnika, kao i vozaca.
- Ne sigurnost putnika, je na visokom nivou, jednostavno se putnik ne osjeca sigurno u vozilima GRAS-a.
- Toliki radni kadar GRAS ima, a da ne mogu obezbijediti svoja vozila od unistavanja i obezbijediti sigurnost putnika.
- Da je gradski prijevoz u Sarajevu siguran, pouzdan (redovan), ugodan za voznju, nije problem za karte, siguran sam da bi gradjani placali karte.
- Kako su u Centrotransu vozaci u odjelima, po dvojica ih u jednom vozilu, svi putnici plate kartu, nova i uredna vozila, ocit primjer primjernog ponasanja obje strane i vozaca i putnika.
- Da u svakom tramvaju bude revizor na svakim vratima, da ne daju putnicima da ulaze bez karte, takodjer da ne daju unistavanje i kradju .