Klix.ba, Molim Vas da ne sirite informacije iza kojih ne stoji ni osnovno znanje od avijaciji. Po definiciji, indicent se proglasava ukoliko je nastala materijalna steta ili ako je neko povrijedjen. U ovom slucaju avion je nastavio nakon pregleda sto znaci da nije nastala steta i da nije incident. Molim Vas da ne podmecete noge drzavnoj kompaniji kojoj treba pomoc svih nas i za opste dobro i promociju drzave. Kakva god trenutno bila, jedina je koju imamo i trebali bi iz neke nacionalne savjesti pomagati njihov rad ili ako nista onda bar ne pljuvati pogotovo sto iza ovoga stoji neko ko ne zna o cemu prica. Srbofilne komentare i ukivanje u zvijezde JAT-a i svega srpskog imate pravo na .rs domeni... Ovo je stvarno jedan odvratan primjer balijskog javasluka...
...u ime j­ebene kompanije prešutićemo sve dok ne bude i mrtvih ?...na izvjesnu stavr i kompaniju i državu.
Sta si im ti pa ih stitis, ko ih ebe sto su u krizi vazno je da niko ne strada, ja sma se 2 puta vozio sa bh airlinesa jesnom sam platio u jednom smjeru 504km haj sad uredu sto je skupo sarajevo zurich, avion je katastrofa normalne su turbulencije tokom leta ali ovo je licilo na katastrofu, ldo Banja luke bilo je ok i tu mi je avion bio cudan, ali eto dobar pilot bio u banjaluci se zamijenili neki, pocela je katastrofa, neki su poceli povracati neki hoce u wc oni im ne dopustju neki su popili po dvija za spavanje, kada pogledas na motore korz prozor sve ti se okrene, avion se poceo nenormalno tresti sto je izazvalo paniku, javlja se pilot u tom svemu i govori na kojoj smo visiino kao da te smiri ako ti kaze da si na 7.000 m. svako ima neka svoja iskustva ali ja nikada nikada vise snjima, wizzair 30 eura platis, o razlici da se ne prica
Prikaži sve komentare (126)