Stečaj GRAS-a je jedino što može spasiti gradski prevoz u Sarajevu.
Ako meni mogu ugasiti struju radi 10 maraka, mogu i onom ko duguje milione. Stav sindikata GRAS, da se od njihovih plata plaćaju računi za struju je skandalozan. Struja je potrebna da bi oni zaradili svoje plate, a odavno ih ne zarađuju nego kradu od subvencija koje se plaćaju GRAS-u.
GRAS je imao 17 godina da organizuje naplatu karata. Ali njima je uvijek bilo jednostavnije zivjeti od subvencija za penzionere, ucenike i studente... a često su i za umrle penzionere uzimali subvencije, kao i za one koji nikad nisu uzimali njihovu kartu...
Istovremeno, navukli su preko 1.000 zaposlenih za koje nemaju nikakvo ekonomsko opravdanje, niti ti ljudi zaista išta i rade.
Kontrola utroška sredstava nikakva, a krađa goriva, rezervnih dijelova redovna, Nabavke dijelova koje ne mogu koristiti niti za jedno vozilokako bi se na tenderu uzela koja pinka...
Bahati vozači i kontrolori, koji se iživljavaju na djeci, ženama i tursit