@shaptach
niko nije ni tvrdio da je to dvoje isto. ja pricam iskljucivo o efikasnom sponzorstvu kad gradis goodwill i brand kompanije tako sto ces subvencionirati cijenu karata za posjetioce koncerta (koji su ujedno i ciljna grupa sponzora) a ne samo podizati prihod organizatoru.
Ilustracije radi, moze se sponzorisati tako sto ce se raja pocastiti kao sto je npr. Jäggermeister platio Zosteru ili TBF-u da svira u Slogi pa je ulaz bio besplatan, sank radio ko lud, jägger dobio reklamu i svi sretni.
Zbog cijene karata i situacije u zemlji ne mislim da ce biti puno raje na koncertu, klinci nemaju pojma ko je ona a stariji gledaju kako ce sutra platit racune. Ja cu biti medju tih par stotina ljudi na Vaya i apsolutno mi nista nece znaciti sto je FDS sponzor jer nije uradio nista za mene koliko ja znam.
Ako je zbog njihovog sponzorstva karta jefinija (recimo da bi bila 5oKM bez njih) onda to treba PR-iskomunicirati inace su to bacene pare za marketing....